Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › 2 telefoons koppelen+ achteruit rij camera
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 september 2015 om 19:10 #17273543
Hallo
Vorige week een 2e hands insignia Cosmo 2.0 140 pk aangeschaft, bouwjaar 2015. Was een demo wagen van de garage. Volgend weekend mogen we hem ophalen. Ik zal foto’s posten op het forum.
Ik zit met een vraagje. Ik en mijn vrouw hebben elk een smartphone (Android). Als we elk afzonderlijk rijden en we koppelen onze telefoon aan het radio systeem hebben we dan elk onze contacten op de insignia???? Wat als we alle 2 in de auto zitten ?
Misschien een overbodige vraag maar als je wacht op je auto dan begin je toch wel te verlangen.
Nog een 2e vraag. Is er een mogelijkheid om achteraf een achteruit rij camera te installeren ? Iemand een idee van de prijs bij een dealer ? Vind dat een mooie optie. Is er een mogelijkheid om het zelf te doen (moeilijkheidsgraad ??) en wat moet je aanschaffen ? Is dat bv plug and play ? Als je alles correct aansluit heb je dan beeld met die lijntjes of moet er nog iets anders gebeuren?
Alvast bedankt voor de hulp
19 september 2015 om 18:53 #18296393Veelal is afhankelijk van het type van je ingebouwde radio. Post dat eens..
20 september 2015 om 08:15 #18296394Navi 900
20 september 2015 om 22:20 #18296395Wat betreft de 2 telefoons:
Het lijkt mij dat dat niet gaat, 1 toestel tegelijk. Dit wordt na het koppelen ook opgeslagen op de sleutel. Je vrouw rijd dan met de andere sleutel waar haar telefoon op opgeslagen staat.De achteruitrijcamera is niet standaard op een cosmo?
Na-inbouw zal misschien mogelijk zijn, gaat je redelijk wat kosten schat ik zo. Daarvoor kun je het best even langs een dealer gaan.21 september 2015 om 07:56 #182963962 GSM’s is geen probleem, meerdere kan ook. Maar er kan er maar 1 tegelijk “gekoppeld” zijn.
Dus meerdere kunnen geïnstalleerd worden, maar er werkt er maar 1 tegelijk.
Dus je vrouw moet niet steeds opnieuw haar gsm installeren. Als jij er niet bent zal de hare automatisch kopellen.21 september 2015 om 10:14 #18296397@nick_s wrote:
2 GSM’s is geen probleem, meerdere kan ook. Maar er kan er maar 1 tegelijk “gekoppeld” zijn.
Dus meerdere kunnen geïnstalleerd worden, maar er werkt er maar 1 tegelijk.
Dus je vrouw moet niet steeds opnieuw haar gsm installeren. Als jij er niet bent zal de hare automatisch kopellen.zoals hierboven staat, maar als je samen instapt hangt het er van af wie er eerst instapt en automatisch verbinding maakt. Je kan het dan nog wel manueel aanpassen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.