2 problemen en 1 (tech)vraag omtrent een 2.5TD motor

Forumindex Forums Modellen Omega 2 problemen en 1 (tech)vraag omtrent een 2.5TD motor

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    B3rt

Ik heb 2 problemen en 1 technische motor vraag

1. Ik heb ergens een lek, rechtsachter bij de passagier (voeten) staat soms water. Is dit een bekend een probleem, zo ja waar kan dit water vanaf komen?

2. Mijn ventilator (aanjager) blaast niet erg hard meer (blaast nog wel, maar alleen op “normale” snelheid), ik heb ook arico met een digitale bediening. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

3. Wie weet waar de temp sensor zit waar de elektronica mee bepaald wanneer er gegloeid wordt of niet.

Ik hoop dat iemand 1 of meerdere vragen kan beantwoorden, alvast bedankt.

Slurpy

1. Kijk effe of de afloop van de bak waar de interieurfilter zit vrij is. Als deze verstopt is krijg je natte voeten.
        Lees deze link effe ( met fotos ).

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=92686&page=1#pid1314423

2. geen idee
        3. geen idee

Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer

2. als je de motor stopt wat geven de schermptjes aan??? Krijg je dan twee streepjes in beeld???

Gr Jack

B3rt

@slurpy
            – Het water staat niet voor maar achter bij de rechter achter passagier, bij de voor passagier is alles droog. Zou dat dan ook daar aan kunnen liggen?

@Jack

– Ja, 2 — op elke display als ik de auto uitzet.
            Volgens mij ging die vroeger ook nog even “door” zodra ik het contact uit zette, dat doet ie nu ook niet meer.
            Ook blaas de die vroeger altijd heel hard s’ morgens om de ramen te ontwasemen, na een aantal minuten ging die dan vanzelf langzamer/zachter lopen. Nu echter doet ie dat ook maar lang niet zo hard meer.

Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer

Dan zit er een storing in je ecc module. Zul je moeten laten uitlezen bij de vod. Wat betreft punt 1 zou het zeil dat aan de binnen zijde van de deur onder de deur panelen kijken of dat nog heel is kan zijn dat hier water langs komt en dan in de bekleding trekt.

Gr jack 

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.