2 opeldealers failliet

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum 2 opeldealers failliet

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    cees64

Hoort misschein niet bij “vectra”thuis maar toch:
      Deze week 2 filialen van opeldealer “Lathouwers” failliet. Veghel en Oss.
      Toch lullig als je daar een auto hebt gekocht met garantie, garantie ben je kwijt Tenzij die Opel A2? garantie.

Zelf dit meegemaakt met Opel “lathouwers” Helmond toen die 6 jaar geleden failliet ging. Daar een maand eerder mijn Vectra elegance gekocht van toen bijna 2 jaar oud. Bij aflevering waren er zaken niet gebeurd die gedaan zouden worden maar ik kon de auto toch meenemen en dit zou dan leter gebeuren. Ga ik terug om wat probleempjes te bespreken, deur op slot!!
      Ik had o.a nog te goed 2 nieuwe achterbanden, kleine beurt en nog wat defecten die gerepareerd zouden worden en wat andere zaken. Daar kon ik naar “Fluiten”.
      De andere filialen van Lathouwers voelden zich niet verantwoordelijk om de garantiegevallen / afspraken na te komen die ik met het filiaal in Helmond had gemaakt. het waren tenslotte allemaal aparte BV’s.
      Het filiaal in Helmond is destijds 4 weken later door opeldealer “Driessen” overgenomen. Veel werknemers hebben destijds hun baan weer terug gekregen alleen de loonstrook kwam van een ander.

Ik heb toen bij dit nieuwe filiaal telefonisch gevraagd of zei de garantie misschien over wilde nemen maar dit was natuurlijk niet het geval. Zelfs die “opelgarantie” deden ze niet aan! :puke
      Omdat ik me toch “genaaid” voelde ben ik op een zaterdagmiddag daar naar toe gegaan en effe gewacht tot er flink wat mensen in de showroom waren. Op dat moment een verkoper aangesproken en nogal luid mijn onegerieven kenbaar gemaakt. Hij schoof eerst alle problemen op de verkoper die mij de auto had verkocht af (omdat die er niet meer werkte) Toen werd ik “link”. Hij probeerde me effe rustig te krijgen maar ik hield vol :D :D , tenslotte naar de baas met die (gladde) verkoper en toen toch nog wat kleinigheidjes voor elkaar gekregen.

mzzl
      Kees

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.