Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › 2 opel dealers failliet
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 juli 2012 om 18:21 #18041725
Mwah valt reuze mee..
Bedoel als er geen wwrk is klagen monteurs altijd, dus dan maar een uitdaging haha
11 juli 2012 om 19:17 #18041726@Gsifreak wrote:
Mwah valt reuze mee..
Bedoel als er geen wwrk is klagen monteurs altijd, dus dan maar een uitdaging haha
Ik vind het niet erg maar tkens denk je er tezijn met je nog meer weg halen.
1 ding wat echt elke auto fabrikant moet over nemen zijn de geschroefde aandrijf assen. Dat is echt super.
12 juli 2012 om 21:07 #18041727Klopt dat scheelt een hoop werk..echt ideaal
15 juli 2012 om 18:51 #18041728Met de Opel dealer Eef en Huub in Rotterdam gaat het ook niet goed.
Het zijn zeer arrogante lui, en ik krijg rare opmerkingen over mijn 11 jarige Astra G sport.
Bovendien is het de laatste tijd doodschrikken van de prijzen, nog erger dan Japanners.15 juli 2012 om 20:40 #18041729@Gsifreak wrote:
Mwah valt reuze mee..
Lol dit laat me denken aan vandaag was bezig met luchtfilterhuis dus ik alles loskoppelen, komt een vriend dus we kregen dit:
Hij, hey jongen weer bezig
Ik, ja man effe luchtfilterhuis schoonmake Hij, heb je snel uitelkaar gekregen dan
Ik, ja is ook makkelijk weg te halen
Hij, nou bij mijn mercedes moet ik em toch zoeken wil mijn filter ook schoonmaken
Ik, wat de filterhuis of de stekker
Hij, eeuh die stekker
Ik, ………… kut mercedese
Hij, idd ben em zat wil een opel vectra
ik, ………….. komt het doordat de stekkrt bereikbaar is offf??
Hij, bij mijn mercedes moet ik eerst kap afhalen, dan de nodige plastic, dan de schroefjes, dan weer plastic, dan weer schroefjes, dan weer ieta anders afhalen dan pas kan ik de stekker loskoppelen waar nog een waarschuwingsticker opzit.
Ik, ……………. O M GVerstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
2 augustus 2012 om 10:26 #18041730Opel dealer hier in venray is ook al een tijd failiet, en sinskort zitten ze bij de nissan dealer in venray, ze weten daar niet eens in welke volgorde en momenten nokkenasssen van een x20xer gemonteerd moeten worden
2 augustus 2012 om 10:39 #18041731Volgens mij zijn veel Opel dealers behoorlijk arrogant, ik denk zelf dat ze het allemaal wat te makelijke afgegaan is
toen ze ieder jaar weer het best verkochte merk werden.Ze verkochten toch wel, en nu is dat allemaal wat anders geworden,
Opel is gewoon een normaal verkopend merk geworden en daar zijn ze niet op ingesteld.2 augustus 2012 om 10:41 #18041732Hier in Emmen gaat het ook dicht, dit jaar nog. Zie ander Topic. Ze willen regionale hoofddealers en daar om heen wat subdealers voor onderhoud.
2 augustus 2012 om 10:43 #18041733Klopt hebben ze vorige jaar al aangekondigd dat ze te veel dealers hadden.
Ze gaan denk ik een beetje richting het model wat men in Duitsland heeft.Daar zie je soms een grote dealer en in de omgeving vaak wat kleinere bedrijven
die voornamelijk onderhoud doen en amper nieuwe auto’s heeft staan.
Het leuke daarvan is weer dat dit al heel lang is in Duitsland en dat je bij die kleinere bedrijven
soms hele leuke dingen weg kan halen aan Opelpromo spul wat al behoorlijk oud is.2 augustus 2012 om 10:43 #18041734Dat is zeker waar. Vroeger kon je hier in Emmen niet eens een proefrit maken in een gebruikte auto. “Koop hem maar, en als er wat mee is, kom je maar terug”. Nu is het wel beter maar te laat. Over de magazijn mensen niets dan lof. De werkplaats staat ook niet als super bekend. En om 1 minuut over 5 is iedereen weg. Vind ik altijd een vaag teken.
2 augustus 2012 om 10:45 #18041735@iquick wrote:
@Gsifreak wrote:
Mwah valt reuze mee..
Lol dit laat me denken aan vandaag was bezig met luchtfilterhuis dus ik alles loskoppelen, komt een vriend dus we kregen dit:
Hij, hey jongen weer bezig
Ik, ja man effe luchtfilterhuis schoonmake Hij, heb je snel uitelkaar gekregen dan
Ik, ja is ook makkelijk weg te halen
Hij, nou bij mijn mercedes moet ik em toch zoeken wil mijn filter ook schoonmaken
Ik, wat de filterhuis of de stekker
Hij, eeuh die stekker
Ik, ………… kut mercedese
Hij, idd ben em zat wil een opel vectra
ik, ………….. komt het doordat de stekkrt bereikbaar is offf??
Hij, bij mijn mercedes moet ik eerst kap afhalen, dan de nodige plastic, dan de schroefjes, dan weer plastic, dan weer schroefjes, dan weer ieta anders afhalen dan pas kan ik de stekker loskoppelen waar nog een waarschuwingsticker opzit.
Ik, ……………. O M GVerstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Zeker ook een Turk? :ass
2 augustus 2012 om 10:46 #18041736Nog eentje: Oud collega bestelt een nieuwe Kadett E 5drs Station, staat er na 6 weken een 5 drs hatch klaar………… foutje, bedankt :???:
2 augustus 2012 om 10:51 #18041737Ik zou graag een proef rit willen maken met de nieuwe Ascona C, ach meneer die auto is zo goed daar is geen proef rit voor nodig.
En we hebben hem ook niet staan.
Nouja oke mijn ervaring met de Ascona B is heel goed, dus bestel er maar 1.Auto komt binnen en rijden weg, mijn god wat heb ik nu gekocht, tja de eerste Ascona C.
2 augustus 2012 om 11:22 #18041738@Andre_Ede wrote:
Klopt hebben ze vorige jaar al aangekondigd dat ze te veel dealers hadden.
Ze gaan denk ik een beetje richting het model wat men in Duitsland heeft.Daar zie je soms een grote dealer en in de omgeving vaak wat kleinere bedrijven
die voornamelijk onderhoud doen en amper nieuwe auto’s heeft staan.
Het leuke daarvan is weer dat dit al heel lang is in Duitsland en dat je bij die kleinere bedrijven
soms hele leuke dingen weg kan halen aan Opelpromo spul wat al behoorlijk oud is.Zo is het inmiddels in Zevenbergen ook: de showroom staat vol met tweedehands wagens en bijzondere wagens die als showroomvulling dienen. Een testrit maak je maar in Breda en dan kun je weer terugkomen om een nieuwe te bestellen.
2 augustus 2012 om 11:26 #18041739Tja en dat was vroeger ondenkbaar, als je eenmaal bij een dealer in de buurt geweest was mocht de andere dealer in de buurt niets meer doen :wtf
2 augustus 2012 om 12:00 #180417407 augustus 2012 om 14:58 #18041741@J.Eland wrote:
Met de Opel dealer Eef en Huub in Rotterdam gaat het ook niet goed.
Het zijn zeer arrogante lui, en ik krijg rare opmerkingen over mijn 11 jarige Astra G sport.
Bovendien is het de laatste tijd doodschrikken van de prijzen, nog erger dan Japanners.Als je het over de vestiging aan de Ceintuurbaan hebt, dan moet je daar de juiste mensen spreken.
En die krijgen echt alles voor elkaar.
Met de vestiging op Zuid heb ik geen ervaring.
In Capelle zijn ze wel aardig als ik me bij de andere vestiging bestelde spullen kom ophalen.
En dan heb je ook nog Berkel en Roderijs, maar daar heb ik ook niet echt ervaring mee. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.