2 of 3 rijen pinnen??

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) 2 of 3 rijen pinnen??

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239616
    Vinci
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2009

      Jongens, even een simpele vraag, hebben C20NE ECU’s twee of drie rijen met pinnen in de connector??

      #17899945
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Jeetje, weet niemand dit?

        #17899946
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Ecu heeft drie rijen met pinnen.

          #17899947
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Hey, super bedankt!

            #17899948
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              Uhm er waren toch twee varianten? Eentje met 2 en eentje met 3 rijen?

              #17899949
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Nou, ik heb dus een kabelboom liggen met een zwarte connector box voor de vier injectoren en een ECU stekker met twee rijen pennen… Geen idee voor wat voor blok…

                #17899944
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  jupzz zijn er 2 types

                  Systeem Bosch ML4.1 is 2 rijen. (gasklep met gasklep positie schakelaar (de GROTE sensor dus)

                  Systeem Bosch Motronic M1.5 is 3 rijen. (gasklep met gasklep positie sensor (potentiometer / traploos)(de kleine sensor dus).

                  bevestiging van deze sensor op de gasklep is anders, dus je zal ook een bijbehorende gasklephuis nodig hebben

                  Willem

                  #17899950
                  gsi-tje
                    Lid sinds:
                    6 August 2004

                    idd, er zijn 2 types ecu voor de c20ne

                    met 2 rijen zijn de wat oudere zoals in de kadett
                    met 3 rijen zit meestal in de nieuwere zoals calibra

                    #17899951
                    Vinci
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 August 2009

                      Is het niet het verschil tussen de 20NE en C20NE trouwens?

                      #17899952
                      McKaamos
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 December 2009

                        @Vinci wrote:

                        Is het niet het verschil tussen de 20NE en C20NE trouwens?

                        Lijkt me niet, gezien de Kadett en Cali allebij met de C20NE zijn geleverd en die altijd kat+lambda hebben.
                        Voor zover ik weet zijn er van beide geen 2,0 liter types zonder. (ik neem aan dat er Kadett E wordt bedoeld trouwens.)
                        20NE impliceert dat er geen kat en lambda aanwezig is. De ontbrekende C (of andere letter, zoals X) duid op dat het blok slechts aan de Euro1 of lagere emissienorm voldoet, en dus geen kat+lambda heeft.

                        #17899953
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          nope, ook de C20NE (met lambda) is met een ML4.1 systeem geleverd geweest.

                          Willem

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.