2 liter opvoeren maar hoe?

Forumindex Forums Modellen Ascona 2 liter opvoeren maar hoe?

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur
    jethro
    Deelnemer

Wat uitlaten aangaat, zetten de meesten en das voor 97% een groep N of een groep A uitlaat er onder.
      Het moet in de regel betaalbaar blijven, want tel alles maar eens op…………
      Das een hoop!
      Kijk maar in de rally met de Opel Ascona/Manta`s, zit een groep A onder. ;)
      En voor de echte fans met een dikke buidel heb je ook nog de firma: AKRAPOVIC.
      De keuze voor een 2.4 is de juiste, hoop koppel en gaat als de brandweer mits hier en daar wat aanpassingen.
      Maar als je jong bent dan moet dat ruig lopen en hoop lawaaieren. :thumb
      Dus die vraag over nokkenassen was zo gek nog niet.
      Trouwens………………
      Is er niet iemand die van de CIH naar de 2.0 16V is overgestapt en dat snelle blok nog heeft liggen?
      Topicstarter heeft er wel belang bij?
      Alles zelf nieuw kopen is ook maar………………

Wil het lukken met de fotokes????????????????

asconaB2.0
      Deelnemer

Ja weetje als ik de forum moderator was zou ik mensen die zo kinderachrig bezig zijn als voorbeeld de man met zn 16 afgebroke kleppe die overal ruig commentaar op geeft dit is totaaaal offtopic ook weer.
        Ik heb zo vaak gezegd blijf ontopic geen gezeik en gedoe en overal maar zielig iemand kleineren.
        Het is zielig om te hore ( je moet je verlichting bla bla bla) ik bepaal wat ik zelf doe.
        Dus ik vroeg dus om een nokkenas nu heb ik de info die ik wilde
        Voor de mensen die mij WEL hebben geholpen wil ik heel erg bedanken en jullie fijne feestdagen wensen.
        DEZE TOPIC MAG NU ONDERANT WEL SLUITEN
        Voordat hier weer van dat zielige conmentaar op gegeven word dat ik verwacht
        ( oudere mannen horen een voorbeeld te zijn )

giuliettaevo
        Deelnemer

Een beetje respect voor mensen zou je sieren…

Als je er stelselmatig voor kiest om mensen niet met hun echte of forumnaam aan te spreken maar middels een verbastering daarvan dan kun je verwachten dat je daar geen leuke reactie op krijgt.
          vooral als die persoon ook nog eens iemand is met veel ervaring en kennis die ook nog eens nooit te beroerd is om mensen te helpen of antwoorden te geven. Dat die antwoorden jou niet bevallen is jammer maar nog geen reden om iemand uit te gaan kafferen of voor schut proberen te zetten.

Met stroop vang je meer vliegen als met azijn. ;)

commo 67
          Deelnemer

dit is er wel héél dik over!!!
            ik zou zeggen :moderator, sluiten die boel!!!

asconaB2.0
            Deelnemer

Tuurlijk tuurlijk lekker leze wat je wil leze er staat toch echt dat ik duidelijk onserieus word genomen.
              Ook staat er dat sommige mensen mijn getypedte zinne verkeerd opvatten.
              Maar degene die denkt dat t allemaal aan mij ligt nou leuk voor diegene dan .
              Ik probeerde dit forum nog een beetje recht te houde de ervare bejaarde met een boere bakkus gaan offtopic en op mij reageren op een onvolwasse manier.
              Als ik hun was zou ik jongere die fan is van oude opels juist helpen!
              Er moet toch ooit een nieuwe generatie zijn om de fantastische opels te kunnen rijden.
              Geen hulp is geen goeie ascona is weer een zeldzame opel op de weg minder zou zonde zijn toch.
              T punt is dat ik geen gezeur aan hoef te hore ik heb mijn vrage gesteld en mijn antwoorden gekregen en daar was dit topic ook voor

2000
              Moderator

Nou, dit was het. Het topic gaat op slot.

Erg jammer dat het zo gelopen is. We hebben dit enige tijd in de gaten gehouden, geprobeerd bij te sturen maar blijkbaar is dat niet genoeg.
                Ik ga niet lopen wijzen, maar sommige mensen zouden iets meer respect mogen tonen, zeker als je eigenlijk niks weet.
                Voor verdere tips en trucs: gebruik de zoek functie, er staan hier zat topics die hier mee te maken hebben.

En als je hier al komt: kijk voor de gein is naar de huisregels, daar staat precies in wat wel en niet kan. Daar valt bovenstaande discussie duidelijk niet onder.

Fijne kerstdagen :???:

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Het onderwerp ‘2 liter opvoeren maar hoe?’ is gesloten voor nieuwe reacties.