2 KADETTJES GSI CABRIO GESTOLEN IN HEKELINGEN !!!!!

Forumindex Forums Modellen Kadett 2 KADETTJES GSI CABRIO GESTOLEN IN HEKELINGEN !!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur
    GSI_suga

KENTEKEN 85-GLG-8 KADETT CABRIO GSI KAAL GESTRIPT ROESTVRIJ GESCHORST BORDEAUXROOD, ENKEL DEUREN EN KOFFERBAKKLEP NOG AANWEZIG.

KENTEKEN TG-BZ-25 KADETT CABRIO GSI LILA ROESTIG MAAR COMPLEET KENTEKEN IS AFGESCHREVEN.

MOTORBLOK 2.0 16V KADETT VERSIE BLOK COMPLEET MET GEBROKEN DISTRIBUTIERIEM, BLOK IS TE HERKENNEN ALS WEINIG KM GEREDEN ZWART ORGINEEL ONDERBLOK MET WEINIG VUIL AFGESNEDEN KABELS EN UITLAATPIJP.

HONDA CRX B16A1 DEUREN BLAUW, VERSNELLINGSBAK, SPATBORDEN EN DEUREN ZWART, D16Z5 EN D16A9 MOTORBLOKKEN MET KAPOTTE WATERPOMPEN.

de verduisteraars zijn simon wevels en john wevels !!

IEDEREEN DIE INFORMATIE OF CONTACT HEEFT GEHAD MET DEZE PERSONEN MAG PERSOONLIJK CONTACT MET MIJ OPNEMEN OP nicy@telfort.nl

VERDER IS ER EEN RECARO LEREN STOELEN SET VAN KADETT CHAMPION GESTOLEN I.Z.G.S. EN CRX VTEC LEREN STOELEN OOK IN GOED GESMEERDE STAAT BEIDEN.

INDIEN JE IN DE BUURT WOONT VAN: DEN HOEK 2, 3209AC TE HEKELINGEN EN INFORMATIE HEB OVER DE SPULLEN HELP DAN ALSJEBLIEFT DOOR DIT BIJ DE POLITIE OF BIJ MIJ TE MELDEN

BIJ VOORBAAT DANK !!!!!

Aapje

Aub, waarom die capslock knop, is waardeloos te lezen zo.

kadett4x4
        Deelnemer

als je weet wie de verduisteraars zijn, waarom dan hier posten.
          En hoe kun je drie wagens met onderdelen weghalen.
          Sorry dat ik het zeg, maar het komt niet echt geloofwaardig over.
          Of lees en snap het niet goed.

Groeten.

nl-tuning
          Deelnemer

[rquote=1884945&tid=144022&author=Aapje]Aub, waarom die capslock knop, is waardeloos te lezen zo.[/rquote]

nee joh is juist makkelijk, hoef ik niet zo met me ogen te knijpen:thumbup:thumbup:P

Maar diefstal is en blijft kut, maar je weet zeker dat die 2 het gestolen hebben???

Je weet niet waar ze wonen? ze hebben in ieder geval wel veel gestolen niet normaal,,

veel succes in ieder geval.

mvg nick

theunm

het klote dat je spullen weg zijn.

alleen heeft het er alle schijn van dat je huurbaas je geholpen heeft.

ten miste als je het adres in google in geeft komt dezelfde achternaam boven.

theun

Vinci
              Deelnemer

Hey slecht nieuws!!:o

Bedankt nog trouwens voor het 16v blok wat ik toen van je had gekocht! Hij loopt erg goed, hoewel het niet helemaal zonder slag of stoot ging….maar hij loopt erg mooi zonder tikken en zo…

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=110132

Zit een mooie krukas in in elk geval…

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=130249#pid1775743

Alleen heb ik nog steeds een kleine olie lekkage op de kleppendeksel, al twee keer geprobeerd dit dicht te krijgen met een nieuwe pakking, maar nog geen succes…

GSI_suga

zoeken helpt meer dan reageren zonder informatie

als jou opeltje gestolen word wil je dan ook dat dit soort reacties erop staan !

en Autosloperij Spijkcity heeft er iets mee te maken, ik ga vandaag de metaalhandels af maar ik weet dat de dure onderdelen op spijkcity liggen.

politie doet geen ene zak zoals gewoonlijk.

kadettje-89

hmmm als je de naam weet en bij de politie meldt en die doen er geen zak aan.is het mij een beetje raadselachtige verduistering?

Vinci
                    Deelnemer

Politie wil graag dat je op een schoteltje alle informatie (die zij horen te achterhalen) aanlevert. Liefst met foto’s, aankoopbonnen, een setje handboeien en een paar donuts erbij. Hapklaar zeg maar… Is niet de eerste keer dat ik de politie onder dwang aan het werk heb moeten zetten. Met een advocaat in de armen gaat het al een stuk soepeler… Was wel grappig:”En wat doet zij hier??”……”Ik ben meneer zijn advocaat!!”….”Oh oh”…. En ineens werden er dingen mogelijk en vanalles gedaan!!!

Als ze aan het bekeuren zijn hebben we liever dat ze boeven vangen, als het om wat gestolen materiaal gaat zeggen ze dat ze te druk zijn met boeven vangen…

Nutteloze belastinggeld vreters zijn het!!

Sorry dat ik je niet kan helpen, ik denk dat 99% van de aanwezigen op dit forum je niet echt kunnen helpen….

Laatst heeft iemand wel zijn gestolen C Kadettje teruggevonden met Twitter, maar een complete auto heeft een chassisnummer. Als die nog aanwezig is kan de politie wel wat doen als die auto op jouw naam staat. Als het om onderdelen gaat trekken ze er hun neus voor op… En zo te merken weet je zelf al wie er achter zitten.

Misschien is de politie toch op de een of andere manier te dwingen/paaien om iets voor je te doen. Denk dus als je weet waar die cabrio uithangt dat je wel een kans maakt.

Vinci
                      Deelnemer

Misschien ook even handig om te weten dat er elders op het zelfde onderwerp wordt gepost:

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=144023#pid1886150

soepkiepe
                        Deelnemer

stink politie.

je beste vriend zeggen ze dan :s heel de overheid rommel is troep, maar als ze je zien met een telefoon in de handen of zo en een boete kunnen schrijven staan ze wel met hun dikke bekken voor aan:fy1

politie is net een trein, waneer je hem nodig bent heb ie vertraging
                          waneer je hem niet nodig bent is ie op tijd :P

vincent23
                          Deelnemer

Ow ja tuurlijk laten we vooral de politie de schuld weer is geven :fy1:fy1:fy1

Altijd makkelijk doelwit ook al is niet hun schuld.
                            Krijgen we een boete ow dan breekt de pleur-is uit, want dan is het niet zo en dit en dat…..
                            Maare ondertussen wel de politie voor alles bellen…..

Maar goed ik heb me gal weer ff gespuuwd:argue

Maar goed ff on topic:

Als jij namen en adres gegeven hebt dan kan je daar zo mee naar bureau Spijkenisse. Aangezien ik de meeste mensen daar ken kan ik me niet voorstellen dat men er niks mee doet…
                            Persoonlijk vind ik het maar een vaag verhaal, maar goed ik weet niet alle ins en outs…

Vanwaar de verdenkingen op Spijkcity (en ja ik weet ook dat het boeven zijn, das algemeen bekend) ??

Misschien als je het hele verhaal gewoon vertelt dan kunnen mensen je ook helpen he, maar nee iemand anders (politie) de schuld geven is veel makkelijker….

Gr Vinc

Anoniem

[rquote=1886412&tid=144022&author=vincent23]Ow ja tuurlijk laten we vooral de politie de schuld weer is geven :fy1:fy1:fy1

Altijd makkelijk doelwit ook al is niet hun schuld.
                              Krijgen we een boete ow dan breekt de pleur-is uit, want dan is het niet zo en dit en dat…..
                              Maare ondertussen wel de politie voor alles bellen…..

Maar goed ik heb me gal weer ff gespuuwd:argue

Maar goed ff on topic:

Als jij namen en adres gegeven hebt dan kan je daar zo mee naar bureau Spijkenisse. Aangezien ik de meeste mensen daar ken kan ik me niet voorstellen dat men er niks mee doet…
                              Persoonlijk vind ik het maar een vaag verhaal, maar goed ik weet niet alle ins en outs…

Vanwaar de verdenkingen op Spijkcity (en ja ik weet ook dat het boeven zijn, das algemeen bekend) ??

Misschien als je het hele verhaal gewoon vertelt dan kunnen mensen je ook helpen he, maar nee iemand anders (politie) de schuld geven is veel makkelijker….

Gr Vinc[/rquote]

waarom heb jij er dan niets aan gedaan
                              als je wel weet dat het boeven zijn

jij bent toch ook n cop;)

tuurlijk is het makelijk om af te geven op jou collega,s
                              maar t is ook wel frustrerend
                              als je weet waar je spullen zijn

het bij de politie bekend is dat die mensen boefjes zijn
                              maar dat er niet even heengegaan wordt

om die spullen in beslag te nemen

al was t alleen maar onder de noemer
                              bewijsmateriaal van een zaak die onderzocht wordt

dan ligt de zooi vast iets veiliger dan nu
                              want 1 x verkocht is het wel weg natuurlijk;):o:o:o:thumbdown

ps ik heb ook geen hoge pet meer op van de gemidelde agent
                              en das geen vooroordeel

en als ik n boete krijg omdat ik iets deed wat niet mag zeik ik niet over een bekeuring;)

vincent23
                              Deelnemer

Louwe,

Ik kan er niks aan doen, werk er niet meer, tenminste niet op Spijkenisse, dus ja dan wordt het voor mij lastig.
                                Het feit dat het boefjes zijn, is nog niet zeker dat de spullen daar zijn, daar moet bewijs voor zijn…
                                Dus als Hij met bewijzen kan komen dan is het al een stuk makkelijker voor de politie.

En let op, je kan niet zomaar ergens binnenvallen en spullen meenemen, was het maar zo makkelijk haha.

gr vinc

soepkiepe
                                Deelnemer

is het niet het werk van de politie om die bewijzen te zoeken?
                                  begrijp me niet verkeerd maar als het slachtoffer van dit verhaal zo ff bij de vermoedelijke daders gaat kijken en ze willen hem daar niet hebben kan hij niks doen, gaat hij ondanks dat door gaat hij gepakt worden op huisvrede breuk, hij geeft bij de politie de naam en adres van de daders, dan lijkt het mij dat er dan een politie auto heen gaat om te chekken als er daadwerkeijk dingen liggen die er niet thuis horen, maar nee er word verwacht dat de slachtoffers met bewijzen komen, waar is de politie in deze zaak dan goed voor? om als tussen persoon aan de daders netjes te vragen als ze de spullen weer ff terug willen geven? en een boete geven voor het stelen?
                                  nee in mijn ogen hoort de politie uit te zoeken waar die spullen zijn, want je mag geen eigen rechter spelen in dit land, dus mag je ook niet op zoek gaan naar je eigen spullen, dat moet je aan de politie overlaten, want als het slachtoffer er nu zelf heen gaat en zal zeggen, hey jullie hebben waarschijnlijk dit en dat van mij gestolen mag ik ff kijken? krijgt hij het antwoord nee en met wat pech een portie klappen toe, maar als de politie heen gaat kan de politie wel dingen gaan vragen waar bewijs uit voor kan komen.

dus zeg alsjeblieft niet dat het slachtoffer met bewijs moet komen, de politie is er om bewijs te zoeken.
                                  en laa ff duidelijk wezen dat dit nu niet speciaal op jou gericht is maar de politie in het algemeen

kaneelschep
                                  Deelnemer

Precies.. echte fout gemaakt is boete incasseren en bek houden maar het is toch te zielig voor woorden dat een politie agent ons verteld dat wij als burger eerst bewijs moeten leveren voor de politie ergens iets aan gaat doen.

Politie in Nederland is er puur en alleen maar om de kas te spekken met lullige bekeurinkjes en het trieste is dat ze het nog doen ook. Niemand ging er toch ooit bij de politie werken om mensen te bekeuren die 4 km te hard reden op een verlaten 80 weg.
                                    Vette Boeven pakken wilde je toen… En niet veel later wordt je net zo’n rechtlijnige oogkleppige zwart wit kijker.
                                    Niet persoonlijk op jou bedoeld hè, Vincent!

Oenatje
                                    Deelnemer

ik heb het meeste respect voor de cops in engeland. die zijn niet flauw.

verder moeten jullie niet vergeten dat de cops in nl ook ander werk hebben. waarom zoeken naar spullen van een paar honderd euro.
                                      denk aan ernstige ongelukken en hard rijders aanpakken, als iedereen een beetje aan de snelheid houd en noem maar op dan hebben ze wat meer tijd voor dit soort dingen.

soepkiepe
                                      Deelnemer

daar zit een beetje waarheid in, maar om dan van het slachtoffer verwachten dat ie maar met bewijzen komt slaat nergens op, daar is de politie voor, hoe kan een burger die 40 uur per week aan het werk is dan bewijzen zoeken? komt in feite op het zelfde neer vind ik

Vinci
                                        Deelnemer

Jongens na wat ik heb meegemaakt is het niet zo gek dat ik geen vertrouwen meer heb in de ‘politie’… Kijk, mits ze hun werk doen zoals de burger dat graag ziet, al zouden ze alleen al de indruk wekken je serieus te nemen dan zou het al en enorme vooruitgang zijn.

Ik ben hier in ons dorp samen met een vriend van mij slachtoffer geworden van een smeergeld affaire waarbij hij zijn huis (woonde er al 6 jaar en betaalde de huur automatisch!) is kwijt geraakt door een malafide project ontwikkelaar die het hele pand waar hij woonde had gekocht als BEWOOND pand. (is goedkoper natuurlijk dan een leeg pand) En heeft alle vier bewoners twee maanden lang geterroriseerd om ze er uit te krijgen. Hij kwam langs om zich ‘voor te stellen’ en gelijk met de vraag:”Hee eh, kan jij niet effe een paar maanden bij je ouders wonen? Want wij willen het hier verbouwen”…

Andere bewoners stonken er in, maar hij niet. In die twee maanden is er elke keer op vrijdag het water afgesloten en/of de electriciteit, en met groepjes mannen met honkbalknuppels die in de steeg bleven staan tijdens deze procedure. Tot twee keer aan toe is zijn huisdier ontvoerd (ja, uit zijn huis gehaald!!) Op een zekere vrijdag zat er uitwendig een dik hangslot op de voordeur en hoorden wij alle spullen hard van de trap gegooid worden, ja, wij hadden daar een hoop apparatuur staan, want wij maakten muziek. Alle apparatuur was kapot, netsnoeren zo bij de muur er van af gerukt! Dus de politie erbij gehaald want zijn huisdier zat daar nog. Zes man politie in de steeg:”Wij kunnen niks doen, dit gaat namelijk om een civiele procedure”…. Er werd dus niet eens ingegrepen. Het enige wat op herhaaldelijk aandringen mocht is zoeken naar poes, die wederom nergens te bekennen was. Poes was een sul en was tot twee keer aan toe boven op een schuurdak gevonden met een zeer angstige blik. Je moet je voorstellen dat dit een bovenwoning was, drie hoog met een dakterras. Geen enkele mogelijkheid voor poes om daar anders te komen dan hardhandig ontvoeren en op het dak smijten.

Pogingen om aangifte te doen nadien werden afgedaan met smoezen en de politie meneer achter de balie wenste niet “gepiepelt” te worden. Waarop een advocaat in de armen werd genomen en er eindelijk met grote tegenzin aangifte gedaan kon worden van inbraak en huisvredebreuk.

Een maandenlange gerechtelijke procedure volgde hierop, ook ging meneer de projectontwikkelaar nog in hoger beroep en verloor wederom. Telkens met een ander smoezen verhaal. Mooi detail was dat er in de eerste procedure al leugens werden verkocht, maar het pand in kwestie stond om de hoek van de rechtbank en de rechter besloot dus om zelf polshoogte te gaan nemen op locatie. Meneer de proj. ontwikkelaar is waarschijnlijk nog nooit zo zenuwachtig geweest.

Uiteindelijk zijn vijf mede eigenaren van het pand die anoniem wensten te blijven met naam en toenaam in de krant beland, het halve korps is hier omgerold en die vriend van mij kreeg een schadevergoeding van 30000 euro en er moest een nieuwe woning geregeld worden op kosten van de projectontwikkelaar.

Door de beschamende manier waarop met ons is omgegaan door de politie zal voor de rest van mijn leven het vertrouwen in de politie geschaad blijven.

GSI_suga

hey

over politie zeiken doe je maar in het zeiken over politie topic.

dat ze niks doen klopt ze zijn BLUT zoals gewoonlijk.

ze willen niet eens me kadettjes als gestolen noteren vanwege dat ik weet wie het gedaan heb.

dus (piep) politie :swear

zelf agentje spelen heeft al meer opgeleverd:

er is volgens buurtbewoners een gehuurde vrachtwagen langsgeweest die alles heeft ingeladen. een nederlander nog wel notabene:swear

dus degene die mijn leren champion recaro stoelen set vind, vind de rest ook.

En geloof me de beloning voor de gevonden spullen is groot:

check mijn hyves voor foto’s van sommige spullen en auto:

http://suganicy.hyves.nl/ eerst vrienden worden…:angel

de roteb heeft ook een bak met staal opgehaald op het adres maar merendeels was kunstof en de roteb wil niet meewerken.

ik ga een advocaatje inhuren, er is al beslag gelegd op al zijn rekeningen en zijn bijna 1 miljoen waardige huis met bedrijventerein ook !!!!

Justice will be served…. :vertag :fy1 :P :P :P :fy1

en eerlijk gezegd gun ik dit soort mensen ook geen leven meer.

laat ze maar langzaam lijden onder het motto van alles zelf kwijtraken en zichzelf naar de klote zien gaan

haha:vertag

opelpower89
                                            Deelnemer

maar bij redelijk vermoeden van schuld zijn ze toch verplicht om te gaan kijken politie zijnde
                                              …….. staat in wetboek :P:P
                                              heb toch nog wel wat onthouden van me opleiding:P:P

2000
                                              Moderator

Je kan beter met je advocaat naar de politie gaan, dan nemen ze in ieder geval wel je aangifte op. (ook al meerdere keren gelezen, een advocaat mee nemen, dan doen ze het wel, belachelijk)

kadettje-89

ik vindt dit toch wel vreemd dat je dit zo weet,ik heb ook ooit eens zo,n gevalletje meegemaakt maar er bleek ook beslag gelegd te zijn op zijn bezittingen maar daar wist ik niets vanaf:ik ga een advocaatje inhuren, er is al beslag gelegd op al zijn rekeningen en zijn bijna 1 miljoen waardige huis met bedrijventerein ook !!!!

Vinci
                                                  Deelnemer

[rquote=1895633&tid=144022&author=2000]Je kan beter met je advocaat naar de politie gaan, dan nemen ze in ieder geval wel je aangifte op. (ook al meerdere keren gelezen, een advocaat mee nemen, dan doen ze het wel, belachelijk)[/rquote]

Inderdaad, vandaar mijn verhaal. Kun je afschilderen als gezeik, wat jij (Denise) wilt. Als je je een beetje sympathieker opstelt heb je denk ik meer kans op hulp.

En dan ga je mij trouwens vertellen dat er in dit topic niet over de politie gezeikt mag worden?

[rquote=1895558&tid=144022&author=GSI_suga]hey

over politie zeiken doe je maar in het zeiken over politie topic.

[/rquote]

[rquote=1886085&tid=144022&author=GSI_suga]
                                                    politie doet geen ene zak zoals gewoonlijk.
                                                    [/rquote]

dat ze niks doen klopt ze zijn BLUT zoals gewoonlijk.
                                                    [/rquote]

ze willen niet eens me kadettjes als gestolen noteren vanwege dat ik weet wie het gedaan heb.
                                                    [/rquote]

dus (piep) politie :swear
                                                    [/rquote]

Goed bezig!:thumbup

verkopervanjekadet

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Volgens mij heb je hem zelf verkocht. :D:afro

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.