2 jaar APK voor euro 14.95

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD 2 jaar APK voor euro 14.95

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    astraminator
    Deelnemer

Vandaag is ie weer goedgekeurd. Aktie van de Gamma euro 14.95 voor APK bij kwik fit. Nu moet ik weer voor 23 december 2011. Dus mooi 2 jaar APK.
      Enige opmerking was dat 2 banden beneden de 2,5 mm zijn en over enige tijd moeten worden vervangen. Dus mocht er iemand gebruikte of nieuwe banden hebben liggen in de maat 235 55 15 dan houd ik mij aanbevolen.

Ghanz
      Deelnemer

hm..

had m laast voor minder door de apk :P

maar vooruit, hij rolde er wel mooi door :D
        en dat met getinte lampen, tja die keurmeesters van tegenwoordig… :cool:

Fearless
        Deelnemer

Sow koopje :D
          Alleen kwikfit??? Loop ik liever een km verder :P

astraminator
          Deelnemer

Ben ook geen fan van kwik fit. Maar waar kun je voor 14,95 de auto laten keuren voor 2 jaar.
            En gelijk goedgekeurd en geen gezeik over onnozele dingen. Zelfs een lampje van de kentekenverlichting hebben ze gratis vervangen.

Anoniem

origineel gepost door ckad
              Ben ook geen fan van kwik fit. Maar waar kun je voor 14,95 de auto laten keuren voor 2 jaar.
              En gelijk goedgekeurd en geen gezeik over onnozele dingen. Zelfs een lampje van de kentekenverlichting hebben ze gratis vervangen.

Das wel grappig ja, lijkt net of ze voor zo’n oldie harder lopen dan voor een redelijk jonge voertuig. :hmmz
              Hoor vaak om me heen de negatieve klanken, na een APKtje Kwik-Fit :D

gefeliciteerd en veel rijplezier gewenst :thumbup;)

kaneelschep
              Deelnemer

Ga maar eens met een oudere kadett naar de apk :D Halen ze het hele team en hun vrienden en daarvan nog hun ouders erbij om de hele bodem te beprikken! ;)
                Lekker dat ie nu voor 2 jaar gekeurt is! Geeft toch een vrij gevoel dat je er 2 jaar niet meer aan hoeft te denken.
                Mooie regel!

Anoniem

origineel gepost door kaneelschep
                  Ga maar eens met een oudere kadett naar de apk :D
                  Halen ze het hele team en hun vrienden en daarvan nog
                  hun ouders erbij om de hele bodem te beprikken! ;)

:D:D:D:thumbup

MantasticB1
                  Deelnemer

hoe ben je daar achter gekomen? ik heb gisteren niks bij de gamma zien liggen…

origineel gepost door ckad
                    Vandaag is ie weer goedgekeurd. Aktie van de Gamma euro 14.95 voor APK bij kwik fit. Nu moet ik weer voor 23 december 2011. Dus mooi 2 jaar APK.
                    Enige opmerking was dat 2 banden beneden de 2,5 mm zijn en over enige tijd moeten worden vervangen. Dus mocht er iemand gebruikte of nieuwe banden hebben liggen in de maat 235 55 15 dan houd ik mij aanbevolen.

Anoniem

gewoon ff vragen, wat zeg ik……….bij gamma :D

astraminator
                      Deelnemer

Stond in een gamma krantje

kaneelschep
                        Deelnemer

Bij ons hingen er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele :D grote banners met die reklame erop door het hele filiaal. ;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.