2 din radio met stuurwielbediening astra H

Forumindex Forums Modellen Astra 2 din radio met stuurwielbediening astra H

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    GrasGraaier
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van mijn eerste Opel, Een prachtige Astra h 1.8 GTC. Een prachtige auto met een strak interieur (voor die tijd).

Gezien het audio systeem redelijk outdated is wil ik graag een mooi 2 din scherm plaatsen maar ik wil wel gebruik kunnen blijven maken van de stuurwiel knoppen.

Het scherm wat ik in gedachte heb is een Kenwood dmx125dab. Alleen is het voor mij nog een beetje vaag welk stuurwiel interface ik precies nodig heb en kan gebruiken.

Ik hoop dat er mensen met ervaring hiermee zijn die mij deze info zouden kunnen geven! :dank-u:

StephanHul
      Deelnemer

Ik heb sinds kort zelf een pumpkinhead scherm in mijn astra gezet. Gewoon van ali, ik gebruik dit om ook android auto te kunnen gebruiken. Deze schermpjes zijn speciaal gemaakt om de huidige opelradio direct te vervangen en oogt ook goed.
        Bij deze schermpjes word vaak (goed kijken welke je aanschaft) een decoder geleverd die je canbus uit kan lezen. Zo heb ik ook zonder moeite een achteruirij camera kunnen installeren.
        De schermpjes zijn er ook van Nederlandse markt, echter is het enige verschil dat je 3x de prijs betaald, (jaja klopt dan heb je wel de garantie).

Indien je het liefste zelf nog een beetje kunt schuiven met de geluidsinstellingen zorg dan dat de unit over DSP beschikt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.