Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › 2 din Radio in zafira A 2001
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 februari 2013 om 20:28 #17899381
Hallo Kempkens,
Ik heb mijn hoehaaljeeenopelzafirauitelkaarhaalboek er even op na geslagen.
De zwart witte draad komt van de mulitimer en stuurt het lampje het lampje in de schakelaar aan.
Bruin is inderdaad de ground of te wel min.
Nu heb ik even na zitten denken, en volgens mij heb ik die zwartwitte draad niet aangesloten.
Dit omdat de zekering dan telkens er uitsprong als ik de alarm verlichting aanzette.
Nu brand de verlichting in de schakelaar als ik het contact aanzet.
Als ik de alarmverlichting aanzet blijft deze gewoon branden.
Met de oudeschakelaar ging hij mee knipperen flauw, fel, flauw, fel, enz. enz.
Dit zoals ik het schema bekijk is de zwartwitte draad een pulserende nul vanuit de multimer.
Ik weet niet of je het geheel al geprobeerd hebt, maar schenk daar even aandacht aan als je problemen hebt met je alarmverlichting.
Ik zal van het weekend een poging doen het schema even in te scannen en te plaatsen.
Ben benieuwd hoe de uitdaging verloopt.Succes
Verstuurd met Tapatalk
16 februari 2013 om 21:16 #17899382hallo cobus
heb vandaag eens gekeken en heb dus die zwarte/wit draad aangesloten
en mijn alarmlicht werkt zoals het hoort ook met zwakker en feller branden
zekering blijft erin zitten.
heb nog steeds geen tijd gevonden er verder mee te gaan moet gaan zagen
maar helaas altijd nog wat anders17 februari 2013 om 13:21 #17899383Zo hier meteen ook maar even het elektrische schema plaatsen voor de Opel Zafira
Let wel het betreft hier het model 1998 – 2000
Volgens zeggen ook toepasbaar op alle Zafira A types.10 maart 2013 om 22:09 #17899384ben blij dat ik deze topic ff lees :D
Mijn Sintra staat te koop en ben van plan een zafira aan te schaffen.
Nu heb ik in mijn sintra een dubbel din radio/cd/dvd/navi en bleutooth zitten en was even bang dat ikdie niet in de zafira kwijt zou kunnen (dacht ik ook in de sintra…maar toch)dubbel blijft dus en gaat mee naar de toekomstige zaffie :thumb
4 april 2013 om 08:48 #17899385ziet netjes uit, heeft mij aan het denken gezet ;) :kewlpics
4 april 2013 om 19:11 #17899386@StinG wrote:
ziet netjes uit, heeft mij aan het denken gezet ;) :kewlpics
Mmmm wil je er over praten, kan soms best opluchten
31 maart 2014 om 11:55 #17899387Hallo,
Nu is dit wel een oude topic, maar ik heb toch nog wat vraagtekens over het inbouwen. Mijn auto is voorzien van stoelverwarming en eigenlijk zou ik dat paneel heel willen houden. Weet iemand of het niet mogelijk is om de asbak en de aansteker te laten vervallen en het hele paneel naar beneden te laten zakken? Is daar ruimte voor?
Dan wil ik een paneel van de sloop halen om het tussendeel op te vullen.
Is dit een mogelijkheid? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.