2.2 met 2.0 e kop.

Forumindex Forums Techniek Cih 2.2 met 2.0 e kop.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17598823
    mantadevil
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      heb nu ook een 2,2 staan met 2.0 kop en schijnbaar een 1.9 nokkenas
      lekker bij elkaar gezocht ;)
      en 2.0 injectie
      maar wat is daar het voordeel van of nadeel ten opzichte van een originele 2200

      #17598824
      toppertheo
        Lid sinds:
        3 February 2006

        mijn gasklep is 76mm uitwendig en de luchtmassameter die ik daar bij heb is 78mm uitwendig en dat is een stuk groter dan de orginele lmm van de 3 liter want die is 68mm uitwendig.

        ik heb 2 nokkenassen:
        1: CWC C30 314 (meer weet ik hier niet van en ook geen idee hoeveel graden deze is maar kreeg hem met vaste stoters want kon niet met hydro stoters vertelde de vorige eigenaar)

        2: kent cams OP214 (inlaat 7.43 uitlaat 10.89 duration 278)

        welke van deze 2 nokkenassen zou jij in de 2.2 zetten en waarom???

        mijn motor ligt nog uitelkaar en heb de meeste slijtdelen nieuw (zuigerveren, drijfstanglagers, krukaslagers, alle keringen en kleppen opnieuw ingeslepen enz.)

        groeten Theo.

        #17598825
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Interessant dit :wors

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.