Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › 2.0l turbo z20let
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2010 om 20:24 #17224061
beste heb een astra cabrio turbo maar hij is toch niets wat je van een 2.0l turbo verwacht hij is van 2004
toch vind ik hem zwak wat optrekken betreft
weet iemand of het normaar is dat deze toch niet zo fel gaan
aan de rode lichten stond een 1700 tdi naast mij
en geloof het of niet maar die volgde zonder problemen
snap er niets van de mijne zou 200pk hebben en nu vraag ik mij af waar die dan zittenhelp help
28 juli 2010 om 21:48 #17705181Volgens mij heb je een serieus probleempje met uw astra turbo.
Ga eens met de wagen langs de vermogenstestbank zo weet je meteen hoeveel van de 200 paardjes er nog over schieten !!
En neen een 1700 dti zal een z20let niet zomaar bijhouden hoor.28 juli 2010 om 22:00 #17705182Heb je geen turbodrukmeter, eventuele problemen met je turbo zou je daar ook uit kunnen halen. Kost een paar tientjes en het is altijd handig!!!
29 juli 2010 om 06:11 #17705183het zou best kunnen dat je met een standaard z20let de diesel niet bij houd met optrekken.
pk’s zeggen niet alles ik denk dat je moet kijken naar de nm van jou z20let en de diesel plus dat jou auto 150kilo zwaarder is.29 juli 2010 om 07:41 #17705184rookt je auto? wanneer merk je dat de turbo erbij komt met trekken?
Trekt de auto wel? Branden er lampjes op het dashboard?
Ga eens banken met de auto, dan kunnen ze zien hoeveel pk’s erin zitten. Ik rij met mijn zafira 1500 kg een astra 1700 diesel helemaal zoek.
29 juli 2010 om 14:37 #17705185Toen mijn auto nog origineel was had ik ook moeite met bepaalde diesels
(maar niet een 1700tje eerder met de 160pk varianten)Let wel een z20let heeft maar 250nm en de meeste diesels een
stukje meer dus in de tussensprint kan je nog wel eens gek staan te kijken29 juli 2010 om 15:21 #17705186ja denk dat het het beste is als ik eens een dyno run ga doen
heb ook nog een daihatsu charade gtti 1000cc turbo en bij deze voel je echt de turbo opengaan rond de 2500rpm maar bij mijn astra weet ik het niet goe
trekt niet slecht maar je voelt de boost niet
hoop dat mijn bezoekje bij Mtech ook wat gaat oplossen29 juli 2010 om 15:27 #17705187Ik heb nog nooit wat positiefs over M-tech gelezen
(en ze hebben geen dyno)Ik lees nu veel positieve dingen over VDB works en Klasen
29 juli 2010 om 15:28 #17705188origineel gepost door needlefreak
heb ook nog een daihatsu charade gtti 1000cc turbo en bij deze voel je echt de turbo opengaan rond de 2500rpm maar
fotoooooo’s :thumbup leuke wagentjes zijn dat :thumbup
29 juli 2010 om 17:01 #17705189origineel gepost door needlefreak
ja denk dat het het beste is als ik eens een dyno run ga doen
heb ook nog een daihatsu charade gtti 1000cc turbo en bij deze voel je echt de turbo opengaan rond de 2500rpm maar bij mijn astra weet ik het niet goe
trekt niet slecht maar je voelt de boost niet
hoop dat mijn bezoekje bij Mtech ook wat gaat oplossenUhm M-tech ai! Ook al zou ik ernaast wonen ik zou er niet heen gaan. Geen dyno en meestal dip in software. Zou lekker naar een bank gaan dan zie je wel wat ermee is.
En een 1.7 diesel moet je kunnen hebben makkelijk zelfs teminste als het een opel astra g is die heeft namelijk maar 165 nm en 75 pk
3 augustus 2010 om 19:30 #17705190opgelost een klein scheurtje in de darm van intercooler naar inlaat
bijna geen turbodruk nieuwe buis en nu gaat hij laat de diezels maar komen
bedankt voor alles hieropel till i die
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.