Forumindex › Forums › Modellen › Manta › 2.0 e loopt vaag(loopt weer)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 november 2011 om 21:35 #17928394
welk injectie systeem zit er op??
met of zonder voorschakelweerstanden ???
(grijze of gele injectoren)mogelijk de weerstanden, of brandstof relais.
17 november 2011 om 21:40 #17928395gele injectoren.
maar het gekke is ik heb alles overgezet van een lopende auto.17 november 2011 om 21:55 #17928396Dan zou het haast ergens kabel bruk of zo moeten zijn
17 november 2011 om 23:04 #17928397Controleer de stekkers zelf ook eens.
Zelf ook eens een wazige storing gehad, en ik kwam er na verloop van tijd achter dat zo’n metalen schuifstukje in de stekker teruggeduwd was, de kabel in. Je zag ‘m ook helemaal niet meer zitten. Helemaal ‘t ongans gezocht :fy1
17 november 2011 om 23:10 #17928398zal mischien morgen nog 1 keer weer een poging proberen.
ben het wel een beetje zat.
zit er aan te denken om het allemaal weg te doen voor 1 goede youngtimer of zo.17 november 2011 om 23:33 #17928399kan me de frustratie best voorstellen
heb ik ook met 1 van mijn manta s mar goed deze staat nu in stallingmaar kan niet je computer zijn dat ie injecktors dicht gooit
heb eigenlijk ook nog wel vraagje kan hier wel effe
hoeveel volt en wanneer moet het op de groene draad die bij de computer zit staan ?17 november 2011 om 23:38 #17928400computer heb ik ook al 2 verschillende op gezet.
blijf constant het zelfde houden.
wat ik ook doe ov verander.12 volt denk ik als hij loopt.
18 november 2011 om 16:20 #17928401Als je op de groene draad bij de computer gaat meten, kun je alleen maar schade aanrichten in de computer.
Deze kabel “ontvangt” een pulserende massa vanaf de ontsteking.
Op deze manier “weet” de computer hoeveel toeren de motor draait en hoe lang de injectoren open moeten worden gestuurd.
18 november 2011 om 18:20 #17928402oke weet ik dat ook weer
iig bedankt hier voor18 november 2011 om 21:00 #17928403ja de b gaat hier ook het hok in als de a weg is.
en de andere b ook weg is.
en dan maar eens rustig kijkken.19 november 2011 om 17:01 #17928404groot gelijk heb je en dan keer met frisse moet beginnen
20 november 2011 om 11:47 #17928405als je slim bent trek je alles deruit
kabelboom van gsi derin ,benzine tank,en pomp van gsi derin
en een origineel injectie blok
ben je van alle gezeik af
hou zelf helemaal niet van dingen later aansluiten en omleggen of wat dan ook .
krijg je later gezeik van.20 november 2011 om 12:06 #17928406Zal van de week wel ff mijn zegen er over gooien :wors
21 november 2011 om 10:44 #17928407@mantadevil wrote:
als je slim bent trek je alles deruit
kabelboom van gsi derin ,benzine tank,en pomp van gsi derin
en een origineel injectie blok
ben je van alle gezeik af
hou zelf helemaal niet van dingen later aansluiten en omleggen of wat dan ook .
krijg je later gezeik van.heb ik na de aanschaf er allemaal al in gezet.
dus dat klopt allemaal.
zelf e onsteking heb ik nog er in gezet.
alleen de kabel boom van de auto zelf is orgineel.21 november 2011 om 13:48 #17928356ow dacht dat je injectie systeem tegen een S blok aan had gezet
haal effe bij die mafkaas uit almelo een GSI kabelboom en dan heb je alles origineel
geeft veel minder gezeikHeb ik bij medere manta’s die ik omgebouwd heb altijd gedaan ,nooit extra draden getrokken ,maar gewoon hele draadboom over heb je mooi alles origineel :thumb
21 november 2011 om 16:33 #17928355het was eerst wel een carb versie.
maar heb wel alles omgezet.
liep er prima op21 november 2011 om 18:18 #17928361tja hier probleem met 18 s kabel boom altyd goed op gelopen maar nu elke keer problemen
21 november 2011 om 18:29 #17928360wat doet ie op start piloot vraag ik mij af blijft hij dan wel lopen
effe slangetje van lmm slang af halen en gedoseerd in spuiten en kelly effe laten starten kun je hem wel zo aan de praat houden dan zi het iig in je injecktie
21 november 2011 om 19:49 #17928359en waar kan ik start piloot kopen.
want dat heb ik nog niet geprobeerd.en volgens mij zit de kopeling ook weer vast helaas.
maar dan moet hij nog wel willen lopen.21 november 2011 om 19:57 #17928358wat je ook doen kun is remreiniger :ass
niet veel van gebruiken ,maar je kan wel effe kijken of hij daarop blijft lopen
startpilot kun je gewoon kopen bij automatrialenzaak of benzine pomp21 november 2011 om 20:09 #17928357morgen maar eens halen.
22 november 2011 om 15:27 #17928408deo gaat ook :jerry !!!
lekker fris geurtje …
22 november 2011 om 19:39 #17928409idd wil op vanalles wel lopen maar goed beste gewoon effe start piloot halen als je hem effe wilt laten lopen
je moet hem ook niet te lang laten lopen spul is redelijk schraal remreiniger nog schraler mooi voor snelle stat maar in dit geval gewoon startpiloot bij brezan of andere autoshop
22 november 2011 om 20:01 #17928410kan je start relais zijn die schakelt van koustart naar de computer. want die twee seconden is dat niet je koudstart of zit die bij jouw er niet op. kun je meten met een voltmeter bij het relais heb ik gehad tenminste. en dat stotteren kan filter of valse lucht zijn. succes
21 januari 2012 om 14:39 #17928415deze slopel mag ook weg.
ben klaar met opel.
ik stop er mee. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.