1x satellietspeaker van Logitech Z2300 2.1 set kapot

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia 1x satellietspeaker van Logitech Z2300 2.1 set kapot

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    ahrend

Ik heb al een paar jaar een setje Z2300 van Logitech,SUPERGELUID :thumbup ,al heel wat feestjes mee geknald.
      Je kent dat wel ,het word wat later ,er zit wat meer drank in king: ,en het moet steeds HARDER,
      helaas is er nu 1 vd satellietspeakers kapot :swear .

Ik heb al een mailtje naar Logitech gestuurd met dezelfde vraag als die ik hier ga stellen,maar die komen met een vaag antwoord waar ik niks mee kan :sleeping ,hopelijk kan iemand van jullie me wel helpen.

Het volgende, liefst wil ik 1 losse satellietspeaker kopen ,maar dat is schijnbaar helemaal uit den boze :thumbdown .
      Dus ik dacht ,als ik nou een setje satellietspeakers (van Logitech) koop en die aansluit op de subwoofer van de Z2300,kan ik dan weer verder knallen of wil dat niet,qua aansluitingen en frequenties ed :hmmz ?

Hopelijk heeft iemand van jullie een duidelijk atwoord,ik vind het nml. zonde om een compleet nieuwe set aan te moeten schaffen voor 1 kapotte satellietspeaker.

grt. Ahrend

devries_met_ck

Beste Ahrend

Hierbij heb je de volledige specificaties van de logitech set
        Ik heb met hetzelfde probleem gezeten en heb me de surround speakers vervangen door
        losse speakers van mijn oude stereo-set die waren 45 watt en 8ohm
        Heb me een paar losse tulpstekkers gehaald en deze aan de speakerkabels gesoldeerd zodat ze achter in de logitech passen, Resultaat is dat het nog een stukje harder gaat en de basweergave flink verbeterd is.

Anders een gebruikte logitech sattelietspeaker zoeken, die moeten mijn idee op marktplaats of dergelijke toch wel redelijk goedkoop te vinden zijn.

SPECIFICATIONS

Z-2300
        Audio Quality Certification: THX certified
        Total RMS Power: 200W [FTC rated power]
        Total Continuous Power: 120W [Estimated]
        System THD: Better than 0.05% before clipping
        Total Peak Power: 400W
        Power distribution: 120 W (Subwoofer) + 2 X 40 W (Satellites)
        Subwoofer: 120 W @ 8 ohms
        Subwoofer Size (inch): 8
        Satellites: 80 W (2 X 40 W) @ 8 ohms
        Satellite Size (inch): 2.5
        Frequency response: 35 Hz – 20 kHz
        Signal to noise ratio(SNR): @ 1kHz > 100dB
        Sound Pressure Level (SPL): 117db
        Subwoofer dimensions(HWD): 11″ X 11″ X 15″
        Satellite dimensions(HWD): 6.75″ X 3.5″ X 6″
        Total weight : 15 Kg

Hierbij ook een link naar een engels forum met zeer veel info over deze set.
        http://forums.logitech.com/t5/Speakers/Is-Logitech-Z-623-the-true-successor-of-Logitech-Z-2300/td-p/541244″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Groeten van Paul

Roelof

Je kunt natuurlijk kijken als de speakers te vervangen zijn voor losse autospeakers speakers, dergelijk dashboard speakers zijn in dat maatje wel vindbaar maar kijk even als het wel 4 ohm is. Indien je wat kunt vinden zou ik links en rechs vervangen voor de gelijkheid.

En inderdaad kan je ook andere speakers gebruiken….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.