1e auto, opel tigra 1.4 16v gekocht maar moet wat meer pit i

Forumindex Forums Modellen Tigra 1e auto, opel tigra 1.4 16v gekocht maar moet wat meer pit i

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
  • Auteur
    Jeroen-tigra

ik ben absoluut niet te lui om de hele rommel om te bouwen,
      het punt is alleen dt ik liever niet een motor ruimte van een auto ga verlassen voor een ander blok,
      die 1800cc heeft ook wel redelijk wat kracht onderin neem ik aan?
      dan zal ik een zo’n blok opzoeken, die past er dus 1 op 1 zo in….
      maar ik zou me nu eerst bezig met de buitenkant, als dat klaar is ga ik verder met de binnenkant en het blok.
      kont is al zo goed als dicht, paar stripjes er nog in lassen en dan overspuiten en ruimte maken voor de nieuwe bumper houders.
      alle originele schroefgaten komen te vervallen, alles was rot dus moet ik nieuwe gaten boren etc.
      morgen haal ik de voorbumper er vanaf, dan zal ik eens kijken wat voor verassingen daar achter zitten:(
      hoop dat de voorbumper er gelijk op kan, achterbumpertje erop, uitlaat aflassen en dan naar de spuiter:o

wim-v6
      Deelnemer

Alle aanbouwdelen van Jouw motor, of liever nog van een 1.6 16V erop, met 1.6 16V computer, dan zou de motor gewoon moeten passen…

Denk hier niet te makkelijk over trouwens, het zit ALTIJD!! Tegen..

Willem

Jeroen-tigra

Het originele blok blijft er eerst nog even in, ben nu bezig met inbouw van schuifdakje/panorama dakje… Daarna worden de voor as en achteras beiden 5×110 steek, ben ondertussen nog steeds bezig met verbouwen en strak maken van de buitenkant van de auto. Zo komen er dikke 18 inch velgen onder, echt ziekelijk dik… Nou nog alleen superlage bandjes kopen
          :o
          En de wielkassen moet ik verbreden. Maar als dat allemaal gebeurt is ga ik aan het werk om een C20let met F28 bak in te bouwen, motor word dan getuned tot ongeveer 300 pk, teminste, dat is wel mijn bedoeling.

Dus als iemand nog een C20let met f28 6 bak heeft liggen dan hoor ik het graag, motor en bak mag wel wat werk aan zitten, gaat toch eerst op de bok en word compleet gereviseerd.

Greetz

3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.