Forumindex › Forums › Modellen › Manta › 18s Varajet II carburateur
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 december 2011 om 22:15 #17244249
heey
ik heb de witte manta van Tafkam overgenomen, deze is voorzien van een 18s
zondag auto gehaald met de ambulance, maandag ff aan t kloten geweest…
motor draaide erg moeizaam rond ( logisch na zo een lange tijd stil gestaan te hebben )
hoorde ik in 1x een knal uit de motor komen, en draaide daarna rond alsof t n nieuwe motor isok, ff starten met startpilot erbij, en jahoor lopen ( benzine slangetje van pomp naar carb was poreus,al vervangen )
daarna ff aan de gang gehouden met startpilot tot de vlotterkamer vol stond en bleef warempel op eigen kracht lopen
zolang ik m maar boven de 2000rpm hou is er weinig tot niets aan de hand,pakt goed op e.d.
alleen daaronder wil die niet blijven lopenmaar ok, ik heb nu dus de carb uit elkaar gehaald, en ligt nu te weken in een bak met diesel
ik wil de carb nu dus gaan reviseren, en nu dus mijn vraag:
Is er iemand die een bouwtekening van deze carb heeft?
en
Zijn de pakkingsets nog nieuw leverbaar ergens? of als er iemand n complete set heeft liggen ben ik al geholpen
pakkingen die ik zoek zijn: voetpakking, en eigenlijke alle pakkingen die in de carb zittenna de winter word deze auto omgebouwd naar een c20xe, dus als iemand evt een goed werkende carb heeft liggen heb ik daar evt ook wel interesse in
Marc
14 december 2011 om 21:14 #17959777bccp in gramsbergen (http://www.bccp.nl/nl/indexnl.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;) heeft vast wel een pakkingsetje liggen voor die carburateur.
maar als hij alleen stationair niet lopen wou, zou dat enkel een verstopt stationair sproeier kunnen zijn?
of zit er zo’n electrisch stationair sproeier op?, dat deze geen stroom had en daardoor niet stationair wou blijven lopen…? (bij mn solex 35 pdsi ervaring mee gehad…)edit
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=varajet+2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
14 december 2011 om 21:22 #17959778heey
bleef idd alleen stationair niet lopen,maar pakte ook niet echt lekker op…
alles zat helemaal dicht met oude aangekoekte benzine
mja, heb n set Webers gevonden, dus gaan die er maar in icm een c20xe ( was toch al de bedoeling )
iig bedankt voor t linkje
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.