Forumindex › Forums › Techniek › Airco, lpg en diesel-vragen › 1700 D kabelboom vraagje.. 4 draden??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2013 om 11:34 #17255457
hallo,
ik ben met een maat van me een 1700 D in een D kadett aan het bouwen.
nu zijn we al een heel end maar komen er even niet meer uit..
we zitten met 4 draden vanaf de motor die we niet weten waar van het is..het gaat om,
bruin – blauw
wit – zwart
bruin – wit
bruin – geelhier zit neem ik aan ook het controle lampje gloeien bij?
alleen heb ik geen idee welke dit moet zijn :Dweten jullie hier meer van? :thumb
21 februari 2013 om 12:59 #18108418Bruin/Blauw – ECU lampje
Bruin/Wit – Diagnostics
Bruin/Geel – DiagnosticsZou de zwart witte wel eens voor het gloeilampje kunnen zijn…..
24 februari 2013 om 12:55 #18108419ECU lampje, Op een computerloze Diesel???
Bruinwit vervalt dan ook..
Bruingeel vervalt dan ook..Willem
24 februari 2013 om 20:54 #18108420Geen van allen is het gloei lampje… heb hem even op contact gehad met lampjes aan de draden.
Niet 1 die ging branden op contact…Weet iemand waar die draden voor zijn??
Ik kom er niet meer uit24 februari 2013 om 22:24 #18108421Kijken op de teller welke kleur het gloeilampdraadje heeft.
Willem
24 februari 2013 om 22:26 #18108422weetje ook uit welke auto het blok gekomen is?
is wel handig als iemand op een schema moet kijken
is het echt een kale diesel of turbo diesel van opel of eentje van isuzu.dit zijn ongeveer de smaken waar je uit kunt kiezen.
en je gloeirelais is meestal niet op de motor zelf gemonteerd4 maart 2013 om 15:55 #18108423hij doet het!!!
we hebben hem aangesleept. eerst plofte die wat en heel veel blauwe rook.
daarna was het goed. starte loope :Dhet is een kale diesel. gloeirelais zit idd niet op de moter zelf maar in de kabelboom van de moter verwerkt.
en het dashboard is ook weer zo iets. er zit een compleet astra dashboard in. maar meeste draden zijn gelijk.
alleen kunnen we het gloeilampje niet vinden in de kabelboom van de moter…
elke draad die over is geprobeert met een lampje eraan en even op contact gezet…. niks
kunnen we deze ook gewoon van een gloeispiraal pakken?
dat we een draad bij 1 van de spiralen op zetten en deze naar het dashboard lussen?
zo heb ik de gloeispiralen ook gecontroleerd of ze stromm kregen. die krijgen dus wel stroom. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.