16V Remklauwen reviceren Astra/Kadett/vectra/etc Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › 16V Remklauwen reviceren Astra/Kadett/vectra/etc Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 18 maart 2010 om 16:49 #17218815 kaneelschepDeelnemer Lid sinds:30 November 2004 Hoi daar. Is hier misschien een handleiding/fotoreportage of een link ernaar om de typische 16v Kadett/vectra/astra etc remklauwen te reviceren??? en kan je bij de dealer nog revisie setjes kopen ervoor ofzo? rubbertjes, busjes, ringetjes, etc…? Mijn dank is groot! :D 23 maart 2010 om 20:13 #17631876 kaneelschepDeelnemer Lid sinds:30 November 2004 Ik heb nog even doorgespit en kwam hier nog op. is wel leuk.. en het lijkt dus erg makkelijk ook nog.. http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=28&Itemid=37 Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen