Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 april 2010 om 08:58 #17628620
apart verhaal.
@ dabok – ff -offtopic, kan jij misschien een keer een nieuwe zin beginnen.. Het leest erg moeilijk zo.19 april 2010 om 12:42 #17628621origineel gepost door wagnas
. . .etc. Weet natuurlijk niet in hoeverre elk bewijs helpt. Maar wees zakelijk en toon zo min mogelijk emoties.
juist.
ga ze niet tegen de haren instrijken, want JIJ moet iets van HUN gedaan krijgen.
Jij wil je auto terug :vertag.Tuurlijk zijn het eikels.
Maar als je moeilijk tegen de politie en de RDW gaat doen (ook al heb je nog zo gelijk!!!!), ze pakken je alleen maar harder aan.
Kortom wees netjes, zakelijk, ga met die vuist richting het gat waar de zon niet schijnt en doe alles braaf wat ze zeggen.
Dan heb je het snelst je auto terug.19 april 2010 om 14:26 #17628622bij welke rdw was dit ?
19 april 2010 om 14:59 #17628623Is niks aparts aan, ja, ligt eraan in welk zicht je kijkt.
Heb vandaag in ieder geval nog niks gehoord, zal dus morgen ( dinsdag ) worden.
Papieren, sleutels, alles is in beslag genomen door de politie zelf, niet door de RDW, die hebben er melding van gemaakt bij de politie om de auto te controleren.
Bij het keurings-station in Veldhoven ( Brabant ).
Zodra ik meer weet, post ik het gelijk!
19 april 2010 om 15:27 #17628624En daar hebben ze ook allemaal tijd voor.
Vorige week hebben ze hier ingebroken en voor een dikke 7000euro gereedschap en grasmaaier, aggregaat, lasapperaat, veegmachine
weggehaald dan komen ze nog niet eens, en voor zo n flauwekul geval rukken ze met heel de handel uit.19 april 2010 om 15:32 #17628625Fluit fluit… kut keurmeestertje
19 april 2010 om 15:38 #17628626Solly Freek :wors
19 april 2010 om 21:04 #17628627gewoon weer ziekelijk :S indd als je ze nodig heb dan zie je ze nergens.. en als je er een 2.0L in hangt, teveel geluid maakt, of een paar blauwe leds aan heb staan weten ze niet hoesnel ze je aan de kant moette zetten :fy1.
sterkte iig met de corsa, hopen dat je m weer gewoon terug krijg.
corsageak
20 april 2010 om 13:25 #17628628Nou ik weet zeker als ze 10 c kadettjes van de weg trekken dat ze er minstens 8 van in beslag moeten nemen :D allemaal op 19 en 2l kentekens, staan per slot van rekening op mp te koop :D hahahahah
Auto van 16 18 jaar oud boeit toch geen mens. maar goed is ons systeem zal ik maar zeggen:)
Suc6 met de afhandeling
Gr.kerni
25 april 2010 om 21:17 #17628629en al nieuws?
26 april 2010 om 12:51 #17628630ja ik ben ook eens benieuwt hoe dit is afgelopen !
26 april 2010 om 12:56 #17628631blijft stil
26 april 2010 om 13:17 #17628632misschien is ie zelf ook wel in beslag genomen :O:o:D
26 april 2010 om 15:05 #17628633:hmmz
26 april 2010 om 15:27 #17628634Sorry, ben niet meer altijd online i.v.m. woningzoekende, nieuwe tijdrovende baan en een kleine op komst, hopend dus op een beetje begrip van jullie, want alles komt nu ineens, hoop gekut met die wagen en dan komt er binnenkort een kleine aan.
Heb nog eens gebeld, maar ben er niet veel wijzer van geworden, die wout weet zelf niet eens wat die zegt en mag er niks uit halen, terwijl die eerst zei van alles waarvan je de bon nog hebt ( qua audio ), nu zegt die er word niet meer aan gesleuteld, alles zit geaard en vast, snapt die khut niet.
Dan heb ik dus maar pech volgens hem, ben nu bezig met de Das rechtsbijstand, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord..
26 april 2010 om 16:20 #17628635origineel gepost door dabok
Sorry, ben niet meer altijd online i.v.m. woningzoekende, nieuwe tijdrovende baan en een kleine op komst, hopend dus op een beetje begrip van jullie, want alles komt nu ineens, hoop gekut met die wagen en dan komt er binnenkort een kleine aan.Heb nog eens gebeld, maar ben er niet veel wijzer van geworden, die wout weet zelf niet eens wat die zegt en mag er niks uit halen, terwijl die eerst zei van alles waarvan je de bon nog hebt ( qua audio ), nu zegt die er word niet meer aan gesleuteld, alles zit geaard en vast, snapt die khut niet.
Dan heb ik dus maar pech volgens hem, ben nu bezig met de Das rechtsbijstand, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord..
Dat geintje had ik een keer met een scooter…
die was wel omgekat….bleek toen desteeds 10 jaar geleden gestolen te zijn geweest.
Alles mocht ik terug behalve frame en carters…(ivbm de nummers)
Die gekken keken naar het nummer in het motorblok en daaruit kwamen ze op een scooter uit……maar ondertussen heeft iedereen dr al een ander motortje onder kunnen gooien.Je moet er echt meer achteraan, anders krijg je niets….Ik heb toen echt elke dag minstens 3 keer gebeld.
28 april 2010 om 13:37 #17628636Inderdaad via Rechtsbijstand spelen en er veel achteraan bellen.
18 mei 2010 om 13:55 #17628637Wat is nu de stand van zaken ?
19 mei 2010 om 23:10 #17628638Ben vandaag nog eens langs geweest, want kreeg maar niks te horen. Die achterlijke kut DAS doet er helemaal niks aan als ze het woord politie al maar een keer horen of zien en bleek de polis ook tevens niet te dekken :mad: !
De nu 4 maanden zwangere vriendin heeft me moeten brengen, aangezien ik geen wagen op het moment heb en die wilde ook wel eens verhaal gaan halen ( leuk, die hormonen ).
De wout die de wagen om half 10 s’avonds op had gehaald was net weg op zijn motor ( snap ik, aangezien het mooi weer was ), maar die hebben ze gebeld en is gelijk terug gekomen naar het bureau.
Na een half uur wachten, kwam hij binnen en nam ons mee het beruchte kamertje in ( kan er onderhand al een bed in gaan zetten en een tv ), daar kreeg ik te horen dat er al wel was gecontacteerd met de officier van justitie ( hoerrr ! ) en die zeiden dat ik alleen de “losse” delen en de radio ( alweer ) eruit mocht halen.
Heel verhaal vertelde hij en ik legde nogmaals de situatie uit, maar hij kon er ook niks aan doen ( snap ik wel, maar toch ).
Ook vroeg hij wanneer ik de radio er eventueel uit kon halen, ik zeg vandaag ( was al bijna 5, 6 was hij klaar met werken ), hij zegt van ga eerst eens wat eten en dan laat je weten wanneer je er bijna bent, doe ik de poort open, en vergeet je gereedschap niet.
Ik dacht wtf, maar goed, na wat gegeten te hebben was het al tegen 6 uur en de desbetreffende brigadier was er nog steeds, liet ons netjes binnen en ja hoor, daar stond mijn beauty, zowel de auto als ik had het er moeilijk mee, want bovendien na de verbouwing, heb ik er maar 1000 km mee gereden ( moest al de olie verversen en mijn temp plus drukmeter aansluiten ), was dus een behoorlijk KUT moment, band stond slap en de auto startte niet meer, ging wel rond, de brigadier zag dat ik bijna stond te janken dat die niet startte en kwam met de melding, weet je wat, ik regel wat extra gereedschap en we gaan er je hele audio uithalen!
Hij dacht dat we 20 min. bezig zouden zijn, maar dikke lol, 2,5 uur later hadden we de complete audio eruit liggen, vond ik echt wel een toppertje van deze man, zo zouden ze allemaal moeten zijn, want hij was om 6 al klaar en heeft mij toch meegeholpen met alles eruit te halen.
Scheelt wel weer mja, hij zij ook al van kijk je kan er niet je luchtfilter enz. afhalen, want als ze deze wagen nakijken en die blijkt half kaal te zijn krijg ik ook op me sodemieter ( ik had er schijt aan, had de inlaat al compleet losliggen haha , maar dat had die gezien ), ook de computer had ik eraf liggen alsmede het brandstofrelais, computer heb ik terug moeten zetten i.v.m. dat de auto nog wel rond moet gaan ( brandstofrelais heb ik er wel af gelaten, ik niet mee rijden, dan niemand niet ).
Dusss, of ik mijn auto nog compleet terug krijg, I’ll still dont know en hij wist het ook niet, want daar moeten ze nog over beslissen, ben wel een kleinnnn beetje blij dat ik tenminste iets terug heb ( had er ook liever mijn leder interieur uit gesloopt, maar het is niet anders ).
Ga ik natuurlijk wel tegen in, maar als het zover is, post ik dat wel weer boyz.. !
20 mei 2010 om 06:37 #17628639sucses verder
maar ik blijf het een heel raar verhaal vinden20 mei 2010 om 06:43 #17628640Echt een wazig gebeuren, hoop dat je snel uitsluitsel krijgt, succes
20 mei 2010 om 08:50 #17628641Waar hangt het vanaf dan of je je auto terug krijgt?
Ik vind het een hele rare gang van zaken!20 mei 2010 om 12:55 #17628642Waar het vanaf hangt, aan de officier van justitie, hoe denken jullie dat ik me voel, dat ik blij met de situatie ben of wat.. ?
Hoe het gelopen is is mij ook erg onduidelijk, maar aangezien ze denken dat ik misschien geen lieverdje ben ofzo ( heb wel familieleden die helaas een bekende zijn bij de politie, maar niet in de richting qua omkatten of iets anders met auto’s ), dat ze denken dat ik dat ook ben ofzo, want heb in een half jaar tijd denk ik wel 7 aangifte’s moeten doen ( een paar staan er los van en de rest heeft wel o.a. met de auto te maken ), misschien dat dit tegen werkt, maar ze weten gewoonweg niet wat ze ermee aan moeten.. !!
Dus kan ik maar blijven wachten en doorbetalen, want ze geven mij wel een rapport mee, maar hier kan ik geen zak mee want als ik dit doorgeef aan de verzekering, flikkeren ze mij eruit en krijg ik een aantekening, en dan kom ik geen enkele verzekering meer in straks..
20 mei 2010 om 13:27 #17628643gvd dat het nu nog niet opgelost is voor je heb je er wel eens overnagedacht om een advocaat in de hand te nemen eventueel via rechtsbijstand dat die er extra druk achter kunnen zetten???
ik hoop voor je dat je de wagen weer snel lekker voor de deur hebt staan start en lopend wellicht met de smeris weer je audio kan inbouwen:wors:angel
20 mei 2010 om 13:41 #17628644Ik heb het hekle verhaal gelezen, maar de problemen zijn ontstaan door een “vreemd” framenummer of zo? En hij is wel goedgekeurd bij de rdw?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.