Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › 14 inch verbreedstaal onder kadet
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 februari 2013 om 05:39 #17255000
Gaat da passen of niet… kwa remmen (normale schijfremmen v en a)
Anders wel met spacers maar dan komt er weer een 1 cm bij??Enja hij is verlaagd.
Grt
1 februari 2013 om 15:02 #1810204514J gaat niet passen ben ik bang :jerry
1 februari 2013 om 15:13 #18102046Anoniem
enkel banden wordt wat lastig :jerry14ïnch zal er wel bedoeld worden
dat zou wel moeten passen
enkel hangt het wel af van welke velg en hoeveel die verbreed is
voor er wat zinnigs over gezegd kan worden1 februari 2013 om 15:18 #18102047@Paullus wrote:
14J gaat niet passen ben ik bang :jerry
Gvd… en ik dacht da past (zucht) ;)
Is 8 en 9 J :thumbup
Kan de Borbets 4x 9J ruilen met een tegen verbreedstaal 8 en 9 J 14ers.. hoef ze alleen maar een keer te spuiten!1 februari 2013 om 15:27 #18102048@louwe 16 klepper wrote:
jawel man
enkel banden wordt wat lastig :jerry14ïnch zal er wel bedoeld worden
dat zou wel moeten passen
enkel hangt het wel af van welke velg en hoeveel die verbreed is
voor er wat zinnigs over gezegd kan worden:jerry
Die jongen zegt dat de banden er getrokken opliggen maat 195 45 ??
2 februari 2013 om 08:51 #18102049Anoniem
1 January 1970op 14 j gaat je dat niet lukken ;)
maar daar ging t al niet meer om :jerry
op 9j vind ik zelfs al twijfelachtig
met 195-45 das wel heel weinig wang om schuin te zettenmaar of 8 en 9j gaat passen??
durf ik je zo ook niet te zeggen
hangt er ook vanaf of ze alleen naar buiten toe verbreed zijn
of dat ook t hart is verplaatst/ voor een betere et waardemag je niet eerst even passen dan????
dat lijkt me t zekerst :thumbup2 februari 2013 om 08:58 #18102050jij gaat zeker even naar drenthe voor een setje velgen? :P
ik had ze ook zien staan, was een beetje in twijfel om hem te gaan mailen.
maar ja, mijn auto is niet verlaagd, dus denk dat het dan niet zo mooi lijkt als bij een verlaagde auto.
mocht je ze niet gaan ruilen ga ik misschien nog wel ff met hem mailen :P
nu kan het natuurlijk heel goed dat jij het over een ander hebt, maar die ik bedoel is ook 14 inch 8 en 9 j en 195/45 en getrokken banden achterop, dus lijkt me heel erg goed mogelijk dat we he over de zelfden hebben haha.
met een mooi blauw randje of niet?2 februari 2013 om 09:42 #18102051@soepkiepe wrote:
jij gaat zeker even naar drenthe voor een setje velgen? :P
maar ja, mijn auto is niet verlaagd, dus denk dat het dan niet zo mooi lijkt als bij een verlaagde auto.
nu kan het natuurlijk heel goed dat jij het over een ander hebt, maar die ik bedoel is ook 14 inch 8 en 9 j en 195/45 en getrokken banden achterop, dus lijkt me heel erg goed mogelijk dat we he over de zelfden hebben haha.
met een mooi blauw randje of niet?Ja precies met da blauwe randje :thumbup
Hij heeft mij benaderd voor een ruil en als ik het doe??? Moeten ze toch eerst passen anders geen deal.
En ik ga niet naar Drente rijden.. mooi deze kant op komen en anders helaas pindakaas!
Ik dadelijk met een set zitten en hij hoeft er niet veel aan te doen en ze zitten eronder :DWaar had je de link gezien soepkiep?
@ Louwe, Idd die wang daar ben ik ook bang voor anders ligt erwel een hele platte band op.
En zoals gezegd zal er toch eerst gepast moeten worden.Thx!
2 februari 2013 om 11:00 #18102052Anoniem
ja hoor als ik wat zie wat me aanstaat en er niet cker van ben of t wat is
ga ik er gewoon ff heen woon ook boven in t land
en ben al vaak zat naar helemaal onderin geweest voor spullen ;)ik had ze ook zien staan, was een beetje in twijfel om hem te gaan mailen.
met een mooi blauw randje of niet?2 februari 2013 om 11:03 #18102053Anoniem
@soepkiepe wrote:
met een mooi blauw randje of niet?Ja precies met da blauwe randje :thumbup
Hij heeft mij benaderd voor een ruil en als ik het doe??? Moeten ze toch eerst passen anders geen deal.
En ik ga niet naar Drente rijden.. mooi deze kant op komen en anders helaas pindakaas!
Ik dadelijk met een set zitten en hij hoeft er niet veel aan te doen en ze zitten eronder :DWaar had je de link gezien soepkiep?
@ Louwe, Idd die wang daar ben ik ook bang voor anders ligt erwel een hele platte band op.
En zoals gezegd zal er toch eerst gepast moeten worden.Thx!
als die andere kerel met t voorstel komt
kan ik me voorstellen dat jij der niet voor gaat rijdenmaar passen is beter dan op n mening van iemand op t forum afgaan
helaas zijn er steeds meer mensen hiero die denken dat ze iets weten en dat dan posttenbeetje jammer als je zoiemand gelooft en er dan later achterkomt dat het toch niet past :shock: ;)
2 februari 2013 om 12:48 #18102054@nova…. wrote:
Waar had je de link gezien soepkiep?
staan op marktplaats.
zal ik de link ff plaatsen?
zitten nu onder een vw golf, half ratstyle haha.2 februari 2013 om 13:07 #18102055@soepkiepe wrote:
@nova…. wrote:
Waar had je de link gezien soepkiep?
staan op marktplaats.
zal ik de link ff plaatsen?
zitten nu onder een vw golf, half ratstyle haha.Da klopt ;)
2 februari 2013 om 13:22 #18102056maar wat is het verschil met golf en opel wat betreft de remmen?
ze lopen bij hem tegen de remklauw aan, na mijn idee krijg je dat bij opel dan toch ook?
normaal heeft het aanlopen toch met de aantal inch te maken?
dus ik denk eerder dat ze verkeerd verbreed zijn of zo.
moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen verstand van verbreden heb en zo, maar vind het gewoon een beetje raar.2 februari 2013 om 13:32 #18102057@soepkiepe wrote:
maar wat is het verschil met golf en opel wat betreft de remmen?
ze lopen bij hem tegen de remklauw aan, na mijn idee krijg je dat bij opel dan toch ook?
moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen verstand van verbreden heb en zo, maar vind het gewoon een beetje raar.Het verschil weet ik ook niet…
maar ik hoor wel van anderen dat het niet gaat passen zonder aanpassingen… denk dat normale schijfremmen niet veel verschillen met die van de golf??
Idd het aan lopen heeft er mee te maken… hij wist ook niet de ET en dat is toch wel iets wat ik wil weten? anders ruil ik dadelijk voor janl*l
heb foto s van hem gekregen..
Ik weet erwel wa van maar hanskadett informeerde ik. hans is een expert daar over.3 februari 2013 om 19:13 #18102058hey john, ik reed met 8j verbreed gt staal op mijn groene gsi en gt sedan dat gaat voor goed maar achter zit je echt met je wielkast randen die moeten eecht uitgerold zijn anders lopen ze zeker aan. met verlaging -40 of -60 ? geloof ik.
4 februari 2013 om 06:24 #18102059Ok,
Wielkasten zijn achter uit gerold maar…. ik heb er vanaf gezien en de jongen had ook begrip als het niet paste.4 februari 2013 om 15:56 #18102060Anoniem
maar wat is het verschil met golf en opel wat betreft de remmen?
moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen verstand van verbreden heb en zo, maar vind het gewoon een beetje raar.Is nix vreemds aan
Als hij grotere remschijven heeft kan daar t probleem al zitten
Als v w. Remklauwen heeft die ander van constructie zijn
(wat vrij zeker zo is) dan kan daar t verschil al zittenOok kan de maat tussen pasvlak remschij/velg. Naar de remklauw
Anders zijn. Bij opel dan bij v wMet andere woorden hoever de remklauw naar binnen of naar buiten zit
Ook kan het zo zijn dat ze domweg te breed zijn voor zijn carresorie
Dus redenen zat waarom het bij de ene auto wel
En de andere auto niet past4 februari 2013 om 20:14 #18102061vind die op de foto hier boven ook minder diep lijken dan die nova bedoeld ;)
aangezien nova er toch vanaf ziet kan ik nu de link er wel neer zetten.
zelf laat ik het ook wezen, heb er wel aan gedacht om te gaan reageren, maar denk dat het niet mooi gaat staan, vooral om dat mijn auto ook niet verlaagd is.http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m640626792-verbreed-staal-te-ruil.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.