12-14 aug 2011 Oldtimer opel meeting opelteamoost

Forumindex Forums Overige Meetings 12-14 aug 2011 Oldtimer opel meeting opelteamoost

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Berichten
  • #17613420
    Opelkees
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 September 2007

      de zaterdag was juist absoluut veeeeel drukker als vorig jaar

      #17613421
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Over het algemeen bezien was het drukker dan vorig jaar.


        @eric
        BB; hoe lang ben je eigenlijk gebleven? zag een blauwe corrado het terrein opkomen en dan gelijk weer redelijk vlot van het terrein afrijden, ik neem aan dat jij dit was.

        Op parkeer terrein gezet? of toch niet? begreep even niet waarom die zo vlot weg ging.

        #17613422
        mantamafkees01
          Lid sinds:
          31 August 2004

          Ja, dat was hij en ja hij had hem op het parkeerterrein gezet waar zon plat gewalste jetta ook thuishoort.

          Eric is maar zon 15 min geweest. Volgens mij heeft ie alleen de prijsuitreiking meegemaakt. Zaterdag kon hij helaas niet, en zaterdag was zekers een topdag. :thumbup

          #17613423
          henk 400rr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Het weer werkte ook wel mee gelukkig.

            Corrado’s zijn op zich wel leuke wagens maar inderdaad op een opeltreffen valt hij wat uit de toon.

            #17613424
            Eric BB
              Lid sinds:
              26 March 2009

              origineel gepost door henk 400rr
              Over het algemeen bezien was het drukker dan vorig jaar.


              @eric
              BB; hoe lang ben je eigenlijk gebleven? zag een blauwe corrado het terrein opkomen en dan gelijk weer redelijk vlot van het terrein afrijden, ik neem aan dat jij dit was.

              Op parkeer terrein gezet? of toch niet? begreep even niet waarom die zo vlot weg ging.

              Ik had Rob eerst gesmst dat ik met de fiets kwam.. Toen stuurde hij terug of ik niet durfde met de ‘jetta’.. dus toen toch maar met de auto gekomen en gelijk ff t terrein op :P daarna gewoon op de P gezet..

              Heb daar een rondje gelopen en 2 hamburgers gegeten en de prijsuitreiking meegemaakt.. Het was inderdaad jammer dat ik zaterdag niet kon.. volgend jaar kom ik zaterdags wel..

              #17613425
              kadettsr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 March 2006

                Ben er zaterdagmiddag nog even geweest met mijn 400R:)

                En hele toer om hem klaar te krijgen ‘s morgens ;).. maar hij reed :P..

                Heeft er toevallig nog iemand foto’s gemaakt van mijn witte manta 400R naast de ascona 400R:)..

                #17613426
                CoupeetjeJr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 February 2009

                  Aankomend weekend is het weer ik dacht dat het al wel op het forum stond maar blijkbaar niet
                  dus pas deze even aan

                7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.