11-DL-JT & 93-TL-RD

Forumindex Forums Overige Historie 11-DL-JT & 93-TL-RD

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226926
    denny147
      Lid sinds:
      19 September 2010

      hoi hoi

      de 11-DL-JT is in restauratie zal binnen nu en paar weken weer op de weg komen

      de 93-TL-RD is al geheel gerestaureerd en staat het hele jaar binnen en word alleen mee gereden als het mooi weer is

      #17740609
      denny147
        Lid sinds:
        19 September 2010

        de E kadett gaat verkocht worden in onderdelen omdat de auto overnieuw is gespoten en nu dus weer de lak aan het barsten is en zodanig ernstig dat de hele wagen weer overnieuw gespoten moet worden en dit dus weer 4500,- euro gaat kosten

        #17740610
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          is dat geen garantie van de spuiter dan??
          Lijkt me wel dat je voor 4500 euro wat mag verwachten,toch?

          #17740611
          denny147
            Lid sinds:
            19 September 2010

            nee bij de spuiter waar die nu geweest is,heb ik geen 4500,- betaald.Alleen het probleem is dat de spuiter vast zit en voorlopig ook niet vrij zou komen,hij hield er blijkbaar nog andere hobbys op na

            en ik heb nu dus rond gevraagd en overal liggen de prijzen hetzelfde tussen de 4000,- en 4500,- euro

            dit wil ik er zelf niet meer aan uit geven en heb dan nu ook een E kadett cabrio gekocht en ga nu verschillende delen omzetten op de cabrio,dan daar maar weer een project van maken

            #17740612
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              origineel gepost door denny147
              de E kadett gaat verkocht worden in onderdelen omdat de auto overnieuw is gespoten en nu dus weer de lak aan het barsten is en zodanig ernstig dat de hele wagen weer overnieuw gespoten moet worden en dit dus weer 4500,- euro gaat kosten

              laat ff op de foto zien, waar het is gaan barsten :hmmz :thumbup

              #17740613
              denny147
                Lid sinds:
                19 September 2010

                ik heb helaas geen recente fotos van de scheuren.Ik heb nu zelf een kadett cabrio gekocht maar dit is ook niet de ideale oplossing als het regent heb je de broekspijp zeiknat,dus of de kadett nog gestript gaat worden weet ik nog niet zeker.Als ik de cabrio niet waterdicht krijg ga ik toch maar zelf met de kadett rijden waar de scheuren in zitten(zit ik gelukkig wel weer droog)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.