100 jaar Rally sport 'Forever Sideways' 29 en 30 m

Forumindex Forums Overige Meetings 100 jaar Rally sport 'Forever Sideways' 29 en 30 m

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214028
    rellie kel
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Een evenement waar alles op het gebied van de Rallysport is te vinden.
      Met als blikvanger een proef met originele tweewiel aangedreven rallyauto’s uit de periode tussen ca. 1970 en ca. 1984. Daaromheen alles wat met de rallysport uit het heden en de toekomst te maken heeft. Zoals een Rallysprint, een bijeenkomst Meet en Greet met toprijders uit de periode 1970 tot heden, Rallyfilms (oud en nieuw), een Rallydiner met Afterparty, 100 jaar Rallysport met show van de rallywagens van 1910 tot 2010, met stands van Preperateurs en Tuners tot Rallyorganisatoren, Historisch Rallyrijden, eeen Dragrace met rallywagens en als extra het Merkenclubweekend.
      Kortom een evenement voor iedereen die de rallysport een warm hart toedraagt. Met medewerking van de Internationale Rally Club “Slowly Sideways”.

      Een niet te missen item dit evenement is het RALLYDRAGRACE

      Deze proef zal plaatsvinden op de lange, kaarsrechte asfaltweg achter de Spykerhal op het Autotron. De proef zal bemand worden door officials van de Kadett C Club Nederland.

      Men kan zich van te voren inschrijven of op de dag zelf als er nog voldoende starts mogelijk zijn. Er zijn per klasse prijzen voor de Snelste Tijd alsmede prijzen voor de Snelste Deelnemers over een aantal Runs.

      Voor meer informatie: http://www.rallyhistorie.nl/

      #17549161
      rellie kel
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Dames en heren,

        Om organisatorische redenen gaat dit evenement dit jaar NIET door!

        Dit bericht is betrouwbaar en komt van één van de medeorganisatoren zelf.

        Groet Dennis

        #17549162
        g-astraa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 March 2005

          wel vreemd dat er op de site van autotron zelf nog niks over staat dat het geannuleerd is:o

          #17549163
          rellie kel
            Lid sinds:
            30 June 2004

            al is internet nog zo snel, de telefoon ovetreft het wel ;)

            #17549164
            henk 400rr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Dat zal allemaal best, maar heb als deelnemer ook nog niks gehoord van hun.

              Ik heb wel even een berichtje die kant opgestuurd of het klopt.

              #17549165
              henk 400rr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Inmiddels ook bericht gehad, jammer maar helaas, ik had nog een kleine hoop dat het nog wat werd, maar nu moeten we dus een jaar langer geduld hebben.

                Volgend jaar melden we ons ook weer aan natuurlijk. :thumbup

                #17549166
                x-tinction
                  Lid sinds:
                  12 October 2008

                  Wat een sjitzooi hej altijd door zo’n klote partij die er tegen in protest gaat :fy1 het zijn 2 dagen gvd en dan kan een partij het zo verpesten dat ze weer opnieuw onderzoeken moeten gaan doen

                  #17549167
                  OPEL XTREME
                    Lid sinds:
                    1 April 2010

                    En iets netter taalgebruik van jouw zal hier ook niet misstaan. B.v.d.

                    groetjes OPEL Tycoon.

                    #17549168
                    mayhem
                      Lid sinds:
                      13 June 2006

                      origineel gepost door OPEL XTREME
                      En iets netter taalgebruik van jouw zal hier ook niet misstaan. B.v.d.

                      groetjes OPEL Tycoon.

                      :hmmz

                      als je dat al vind, moet je mij niet tegenkomen als t tegenzit.

                      #17549169
                      henk 400rr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Maar goed, ontopic maar weer…

                        origineel gepost door x-tinction
                        …altijd door zo’n klote partij die er tegen in protest gaat …..

                        Wie of wat voor “klotepartij” en is dat op basis van een vermoeden of zekerheid.

                        Deze wetenschap kan handig zijn met de verkiezingen in het vooruitzicht ;)

                        #17549170
                        x-tinction
                          Lid sinds:
                          12 October 2008

                          Toch is er een partij die het er niet mee eens is dat een spectaculaire klassementsproef op het Autotron georganiseerd gaat worden. Teneinde er zeker van te zijn dat er door de organisatie van het evenement geen conflict kan ontstaan laten de organisatoren nog een nieuw onderzoek doen. Gezien de korte termijn van voorbereiding die daarna nog rest heeft de organisatie besloten het evenement “100 jaar Rallysport” voorlopig uit te stellen

                          Staat op de site van hunzelf ;) dus ik denk dat ik dat ik mijn mening op zekerheid mag berusten:)?

                          #17549171
                          henk 400rr
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            Wat dat betreft wel, maar dat bedoel ik niet, ik bedoel welke partij; PVV, PVDA, Groen links, CDA, Partij voor de dieren, lokale carnavals vereniging “de bosneukers”,…etc.

                            Of is dat verder niet bekend?

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.