Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › 1.9 150 pk diesel EXECUTIVE GEKOCHT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 november 2009 om 09:00 #17543170
origineel gepost door henry.kummeling
dat ziet er goed uit !!ik ben benieuwd hoe de diesel gaat bevallenIk ook , ik ga toch maar even naar De Meern dadelijk dan kan iedereen afscheid nemen van de gts.
Jan
8 november 2009 om 16:54 #17543171Ohh wat een mooie bak, dat front is idd een errug goede vooruitgang. Vind de eerste Ctjes niet ect mooi, maar dit…pfff
11 november 2009 om 01:21 #17543172origineel gepost door c-dett16v
je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.
Kan iemand mij op weg helpen?11 november 2009 om 07:36 #17543173origineel gepost door Ronald Vectra C
origineel gepost door c-dett16v
je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.
Kan iemand mij op weg helpen?Je kunt ook naar EDS in duitsland rijden.
Die kunnen je EGR klep uitschakelen in de software EN je krijgt er nog eens 50 pk erbij :D (200 dan dusssssss :cool: )11 november 2009 om 08:19 #17543174Ik ben al even verder gegaan met het EGR verhaal. Ik ga binnenkort bij Fiat (!) een Egr-pakking halen, deze is , in tegenstelling tot die van de Opel , niet helemaal open. Dus een soort van gedeeltelijke afdichting. Bij div. jongens in the U.K gaat dit prima en heb je geen storing van je ECU.
Ik zal later wel ff een hele beschrijving met bestelnummers er bij zetten ( kost bij elkaar zo’n 20 euro )
En een paar pix voor de duidelijkheid. ( dit is trouwens ook beschikbaar voor de 120pk 8klepper ! )(meer info volgt )
11 november 2009 om 11:07 #17543175origineel gepost door speaker
Ik ben al even verder gegaan met het EGR verhaal. Ik ga binnenkort bij Fiat (!) een Egr-pakking halen, deze is , in tegenstelling tot die van de Opel , niet helemaal open. Dus een soort van gedeeltelijke afdichting. Bij div. jongens in the U.K gaat dit prima en heb je geen storing van je ECU.
Ik zal later wel ff een hele beschrijving met bestelnummers er bij zetten ( kost bij elkaar zo’n 20 euro )
En een paar pix voor de duidelijkheid. ( dit is trouwens ook beschikbaar voor de 120pk 8klepper ! )(meer info volgt )
intressant,
ik heb ook wel eens gehoord van een geheel dichte pakking.
11 november 2009 om 11:07 #17543176origineel gepost door Ronald Vectra C
origineel gepost door c-dett16v
je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.
Kan iemand mij op weg helpen?werken de wervelkleppen nog wel?
zit het stangetje bovenop je inlaatspruitstuk nog vast?
11 november 2009 om 20:07 #17543177origineel gepost door speaker
origineel gepost door jraaf
On topic, @speaker; je zal deze bedoelen?
http://members.quicknet.nl/arjan.koen/Intake_Manifold_change.pdfSafe driving Jurgen
Nee , ik bedoel deze: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=33511
Helaas zat het probleem bij mij niet bovenop, maar in het spruitstuk zelf. De kleppen hadden gewoon veel te veel speling in Z, X en Y.
12 november 2009 om 21:59 #17543178Mooi zo’n C2….Vind ze toch net iets mooier dan de eerste C’tjes….
Veel plezier ermee :thumbup
13 november 2009 om 21:40 #17543179origineel gepost door paazhaaz
origineel gepost door speaker
origineel gepost door jraaf
On topic, @speaker; je zal deze bedoelen?
http://members.quicknet.nl/arjan.koen/Intake_Manifold_change.pdfSafe driving Jurgen
Nee , ik bedoel deze: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?t=33511
Helaas zat het probleem bij mij niet bovenop, maar in het spruitstuk zelf. De kleppen hadden gewoon veel te veel speling in Z, X en Y.
Ik zou inmiddels de trotse eigenaar van een mooie Vectra moeten zijn, maar niets is echter minder waar.
Ik kwam van een koude kermis thuis, … of eigenlijk toch niet!
Voordat ik van huis wilde vertrekken, belde de garagehouder op dat er een storingslampje was gaan branden. Hij liet het later resetten bij de Ople-dealer en zei dat alles was opgelost.
Ik niet achterlijk, na alles wat ik hier heb gelezen…., dus ik belde naar die dealer om te vragen wat de storing was. Om een lang verhaal kort te maken, … ja hoor de wervelkleppen! Geschatte kosten voor reparatie …. 1450 euri.
De garagehouder had nooit eerder van die kleppen gehoord, maar wilde het wel zelf even repareren. Daar had ik niet veel vertrouwen in en van de koop werd dan ook afgezien. Ik heb dus best wel geluk gahad, want anders had het me direct veel geld gekost.Dusssssssssss, ik moet nog even verder zoeken naar een andere. Misschien kan ik dan beter een 120pk kopen en die laten chippen?
In elk geval bedankt voor jullie tips.
13 november 2009 om 21:42 #17543180origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door Ronald Vectra C
origineel gepost door c-dett16v
je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.
Kan iemand mij op weg helpen?werken de wervelkleppen nog wel?
zit het stangetje bovenop je inlaatspruitstuk nog vast?
Ik zou inmiddels de trotse eigenaar van een mooie Vectra moeten zijn, maar niets is echter minder waar.
Ik kwam van een koude kermis thuis, … of eigenlijk toch niet!
Voordat ik van huis wilde vertrekken, belde de garagehouder op dat er een storingslampje was gaan branden. Hij liet het later resetten bij de Ople-dealer en zei dat alles was opgelost.
Ik niet achterlijk, na alles wat ik hier heb gelezen…., dus ik belde naar die dealer om te vragen wat de storing was. Om een lang verhaal kort te maken, … ja hoor de wervelkleppen! Geschatte kosten voor reparatie …. 1450 euri.
De garagehouder had nooit eerder van die kleppen gehoord, maar wilde het wel zelf even repareren. Daar had ik niet veel vertrouwen in en van de koop werd dan ook afgezien. Ik heb dus best wel geluk gahad, want anders had het me direct veel geld gekost.Dusssssssssss, ik moet nog even verder zoeken naar een andere. Misschien kan ik dan beter een 120pk kopen en die laten chippen?
In elk geval bedankt voor jullie tips.
14 november 2009 om 16:51 #17543181Mooi dat je hier op tijd achter gekomen bent.
Zijn die wervelkleppen inmiddels verbeterd. Ik rij sinds 2 maanden ook zo’n Vectra. Ik heb de rekenigen van het onderhoud van de laatste jaren er bij gekregen en daar zat er dus een tussen van ruim 1300 euro voor de wervelkleppen. Ik hoop dus wel dat die gemodificeerd zijn zodat ik daar in de toekomst van gevrijwaard blijf.
14 november 2009 om 16:55 #17543182origineel gepost door Ronald Vectra C
origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door Ronald Vectra C
origineel gepost door c-dett16v
je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.
Kan iemand mij op weg helpen?werken de wervelkleppen nog wel?
zit het stangetje bovenop je inlaatspruitstuk nog vast?
Ik zou inmiddels de trotse eigenaar van een mooie Vectra moeten zijn, maar niets is echter minder waar.
Ik kwam van een koude kermis thuis, … of eigenlijk toch niet!
Voordat ik van huis wilde vertrekken, belde de garagehouder op dat er een storingslampje was gaan branden. Hij liet het later resetten bij de Ople-dealer en zei dat alles was opgelost.
Ik niet achterlijk, na alles wat ik hier heb gelezen…., dus ik belde naar die dealer om te vragen wat de storing was. Om een lang verhaal kort te maken, … ja hoor de wervelkleppen! Geschatte kosten voor reparatie …. 1450 euri.
De garagehouder had nooit eerder van die kleppen gehoord, maar wilde het wel zelf even repareren. Daar had ik niet veel vertrouwen in en van de koop werd dan ook afgezien. Ik heb dus best wel geluk gahad, want anders had het me direct veel geld gekost.Dusssssssssss, ik moet nog even verder zoeken naar een andere. Misschien kan ik dan beter een 120pk kopen en die laten chippen?
In elk geval bedankt voor jullie tips.
heb ik ook gedaan:angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.