1.8 16v ecotec 1999 probleem toerental

Forumindex Forums Modellen Astra 1.8 16v ecotec 1999 probleem toerental

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Kevin1234

Dat heb ik niet ik heb alleen als ik de koppeling intrap dat die helemaal naar 500 valt lijkt wel of die verzuipt en vanmorgen starte ik liep die op 3 cillinders

Kevin1234

probleem nog steeds niet verholpen, hij is vorige week op keuring geweest en toen kwam eruit dat er een lekkende brandstofslang was bij de tank. Hij zij als ik hem vol zou tanken de benzine eruit zou lopen. kan dit niet het probleem zijn van het toerental valse lucht of iets? of is dit alleen voor de benzine weg te voeren als hij te vol zit. Deze word pas volgende week gemaakt, denk vraag het even.

inactief-lid

Dat is dan waarschijnlijk de overdrukslang, die heb ik ook lek gehad.. Dacht ook dat dat het kon wezen met valse lucht etc, alleen het was valse hoop.. Probleem is bij mij ook nog steeds.. Op 3 poten lopen heeft ie de laatste weken niet meer gedaan :), alleen heb nog steeds het bokken bij rustig rijden en hetzelfde probleem als wat jij beschrijft met de koppeling intrappen.
          Heb van de week de voltmeter in de aansteker gehad en alle elektische apparaten uitgedaan en wat mij opviel was dat de voltage toch behoorlijk schommelt,(tussen 14/14,5V, ook als je op een vaste snelheid blijft rijden.. Weet niet of dit normaal is?

Kevin1234

@spacekeek6 wrote:

Dat is dan waarschijnlijk de overdrukslang, die heb ik ook lek gehad.. Dacht ook dat dat het kon wezen met valse lucht etc, alleen het was valse hoop.. Probleem is bij mij ook nog steeds.. Op 3 poten lopen heeft ie de laatste weken niet meer gedaan :), alleen heb nog steeds het bokken bij rustig rijden en hetzelfde probleem als wat jij beschrijft met de koppeling intrappen.
            Heb van de week de voltmeter in de aansteker gehad en alle elektische apparaten uitgedaan en wat mij opviel was dat de voltage toch behoorlijk schommelt,(tussen 14/14,5V, ook als je op een vaste snelheid blijft rijden.. Weet niet of dit normaal is?

Gister nog eens na gekeken, wat mij opviel is:

Lampen uit
            Ventilatoren uit
            alleen de radio aan

dan doet het probleem zich niet voor alleen zodra ik een bocht neem en dan de koppeling in trap dus als de stuurbekrachtiging in werking gaat doet het probleem zich wel voor
            nog iets als ik stil sta en zet de ventilatoren op 1 niks aan de hand draai ik hem op stand 4 begint mijn toerental te pruttelen en gaat een beetje op en neer.

is het dan toch de accu of de dynamo die te zwak zijn? of kan het nog iets anders zijn in de elektra dat de zwak is?

wim-v6
            Deelnemer

Gasklep zit gewoon Vast, meer niet, maak deze eens schoon en goed gangbaar…

boor gelijk het gaatje van de Carteventilatie iets op….

Willem

Kevin1234

@wim-v6 wrote:

Gasklep zit gewoon Vast, meer niet, maak deze eens schoon en goed gangbaar…

boor gelijk het gaatje van de Carteventilatie iets op….

Willem

Het heel gaskleppenhuis is er al uitgeweest schoongemaakt en opgeboord.

wim-v6
                Deelnemer

Okeej X18XE1, of X18XE??

Kevin1234

@wim-v6 wrote:

Okeej X18XE1, of X18XE??

X18xe1

wim-v6
                    Deelnemer

Ja als dit niet in de gasklep zit gaat het denk tich richting computer..

Willem

Silence
                      Deelnemer

Heeft hij er ook last van als je motor stationair draait ?

Ik heb een x16xel motoren ik heb ook hetzelfde probleem toen bleek dat het de dynamo was waardoor hij terugviel in toeren, deze toen vervangen en sindsdien is het wel minder geworden.
                        maar af en toe zakt hij nog steeds terug in toeren bij stationair draaien en loopt bij koude start ook wel eens op 3 poten.

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.