1.6t motor

Forumindex Forums Modellen Insignia 1.6t motor

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18210138
    NelisZ20LER
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 March 2011

      @GM-Tuningparts wrote:

      @juruca wrote:

      Alle software is hetzelfde voor dezelfde type motor!

      Of je die via verkoper A of B koopt het gaat allemaal over dezelfde software, immers de specs na de update zijn ook hetzelfde.

      Laat je nix wijs maken…

      In het midden van het land doen ze zo’n update(tuning) voor de helft van de prijs en daar heb ik jaren mee rond gereden naar volle tevredenheid..

      Probleem in nederland is dat alles goud geld moet kosten en met mega marges….

      En dat heeft nix te maken met ‘een dubbeltje op de eerste rang’

      :agent

      Dan moet je inderdaad daar heen gaan en snap ik niet dat je je zo druk maakt.
      Heeft dus inderdaad wel te maken met een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
      Wij krijgen een prijs door van EDS en geloof me als wij dit dan aanbieden voor 425 Euro dan is onze marge echt niet veel meer en hebben wij hier echt geen MEGA MARGE op!

      Eind februari, begin maart ga ik naar Eugene (GM Tuningparts) voor de EDS software! Ik zal mijn bevindingen op het forum plaatsen…

      #18210139
      opelde
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 January 2012

        @ NelisZ20LER.

        Eind februari, begin maart ga ik naar Eugene (GM Tuningparts) voor de EDS software! Ik zal mijn bevindingen op het forum plaatsen…

        Ben zeer benieuwd, mijn garantie is eind april afgelopen en wil mijn Insignia dan ook laten tunen.
        Ik heb de 2.0 NFT 4×4 185 kw, welke motor heb jij?

        @ Eugene (GM Tuningparts) wat wordt het koppel en vermogen na de tuning, heb eens gelezen dat dit ook onder de sport knop kan, is dit mogelijk?

        gr. Corné

        #18210140
        NelisZ20LER
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 March 2011

          @opelde wrote:

          @ NelisZ20LER.

          Eind februari, begin maart ga ik naar Eugene (GM Tuningparts) voor de EDS software! Ik zal mijn bevindingen op het forum plaatsen…

          Ben zeer benieuwd, mijn garantie is eind april afgelopen en wil mijn Insignia dan ook laten tunen.
          Ik heb de 2.0 NFT 4×4 185 kw, welke motor heb jij?

          @ Eugene (GM Tuningparts) wat wordt het koppel en vermogen na de tuning, heb eens gelezen dat dit ook onder de sport knop kan, is dit mogelijk?

          gr. Corné

          Ik heb zelf de de A20NHT. Hier wordt het vermogen ongeveer 300 pk en het kopel ongeveer 500Nm. Bij de NFT ligt het vermogen op 285 pk en koppel weet
          ik zo even niet uit mijn hoofd. Bij de 2.0 turbo is de motorcode voor op het oliefilterhuis te vinden trouwens…

          #18210141
          P@rick
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 November 2013

            @ NelisZ20LER.
            Ik heb een 2.0 NHT 4×4 en ben ook van plan om hem te laten chippen.
            Ben dus heel benieuwd naar je resultaat, 300pk en 500Nm :wors :wors :wors .

            #18210142
            NelisZ20LER
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 March 2011

              @P@rick wrote:

              @ NelisZ20LER.
              Ik heb een 2.0 NHT 4×4 en ben ook van plan om hem te laten chippen.
              Ben dus heel benieuwd naar je resultaat, 300pk en 500Nm :wors :wors :wors .

              Houd mijn topic in de gaten zou ik zeggen. Ik pas de titel aan en je ziet hem weer in de lijst ergens bovenaan staan.
              Zal proberen wat foto’s te schieten, al zal daar niet veel te zien zijn. Ervaringen zal ik zo veel mogelijk delen natuurlijk!
              De auto gaat ook nog verlaagd worden trouwens.

              Maar nu weer back on topic!

              #18210143
              Jram
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 December 2013

                Vrijdag de insignia opgehaald bij de dealer. Beeldscherm van de navigatie is vervangen, roest in de deur verwijderd en nog wat kleine dingen maar ook een update op het motormanagement…… Wat een verschil!!! Auto rijdt heerlijk soepel en geen hikjes meer! Aanrader voor iedereen.

                #18210144
                NelisZ20LER
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 March 2011

                  Kijk dat is mooi om te horen! Veel rijplezier! :thumb

                  #18210145
                  Jram
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 December 2013

                    :thumb

                    #18210146
                    MattVC
                      Lid sinds:
                      17 September 2011

                      Betreft die motormanagement update , daar heeft toch vorig jaar iedereen die een opel insignia rijdt een brief voor ontvangen van Opel zelf voor dit kosteloos bij de dealer te updaten.

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.