Reageer op: Show hier je Opel Grandland X

Forumindex Forums Modellen Grandland X Show hier je Opel Grandland X Reageer op: Show hier je Opel Grandland X

#18374622
Hans GLX
Deelnemer
    Lid sinds:
    19 May 2018

    [quote quote=18374620]Ik ga hier niet de moderator spelen en denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Ik laat het hierbij. Mijn showplaatjes van mijn GLX had ik al eerder gepost in dit draadje.[/quote]

    Ik dacht dus wel dégelijk dat je ff op de stoel van Moderator ging zitten! En ik heb inderdaad de twee foto,s van jouw GLX die je eerder in dit topic plaatste, nog even opgezocht. Sorry, over het hoofd gezien. En verder snap ik écht niet wat je stoort, als ik bij mijn betoog als onderbouwing, extra enkele foto,s van elders over de GLX plaats.(zoals de ncap crashtest) Mochten andere deelnemers het met je eens zijn, dan verneem ik dit graag. (en hou ik het voor gezien…)

    Buiten dit alles, dacht ik dat dit een forum was van echte Opel liefhebbers. Gewoon lekker spontaan met elkaar. Niet met het stokje van “de meester,” of dit nu wél of niet relevant is. En dat er beslist geen andere afbeeldingen mogen worden ingebracht, dan uitsluitend de eigen auto…. :rolling: