Reageer op: Wrappen midden console

Forumindex Forums Modellen Grandland X Wrappen midden console Reageer op: Wrappen midden console

#18374611
Hans GLX
Deelnemer
    Lid sinds:
    19 May 2018

    [quote quote=18374609]Hey, iemand hier ervaring met het wrappen van de midden console. Snap niet waarom ze daar glanzend zwart voor kiezen. Elke vingerafdruk zie je, dus matt zwart wrappen. Iemand dit al geprobeerd?[/quote]

    Nee, ik heb geen ervaring met het in folie verpakken(wrappen) van de middenconsole, of andere onderdelen. Jij snapt niet waarom ze bij Opel voor glanzend zwart kiezen? Zou dat niet daarmee te maken hebben, dat de meerderheid van de bevolking, dit juist heel gaaf, en heel chique vind? Net als al die naden van de bekleding, die deftig en mooi gestikt is? Dit is, denk ik, om het niveau nóg hoger te leggen, zoals men bij veel duurdere auto,s verwacht. En ja, je hebt wel gelijk, dat je dus op glanzend zwart elke vingerafdruk ziet, net als op een glazen salontafel thuis, toch?? Dus af en toe even poetsen.

    En ja, smaken verschillen nu eenmaal. Ik hou bijvoorbeeld van veel chroom. Anderen willen juist alles mat of zwart. Ik vind het gaaf dat er achterop een type aanduiding, en Turbo staat. Anderen halen juist alles er af. Over smaak valt niet te twisten. Ik heb ook wel eens gezien (you-tube) dat ze in het interieur, bijvoorbeeld deurpanelen, met een soort carbon-look folie bewerkten. Kijk maar eens op Google. Daar vind je best wel wat. ;-)