Reageer op: Klachten Grandland

Forumindex Forums Modellen Grandland X Klachten Grandland Reageer op: Klachten Grandland

#18374447
Hans GLX
Deelnemer
    Lid sinds:
    19 May 2018

    [quote quote=18374438]Terwijl in Citroen, Peugeot, en Peugeot dezelfde navigatie zit waarin dit allemaal wel werkt en zonder problemen en nog gratis ook. Op dit forum zie ik deze toepassing al sinds de introductie van de Opel Grandland in 2017 nb niet werkt en hier al veel klachten over zijn.. Ook de klachten over de niet af te lezen buitentemperatuur, meldingen over verkeersinformatie, keuze invoer bij navigatie zijn niet meer van deze tijd. bij een nieuwe dan mag je verwachten dat alles werkt zoals het omschreven is en of zo,n functie nou handig is of niet dat doet er niet toe dat is een keuze wat je in een pakket aanschaft en hier ook voor betaald. Ik heb inmiddels veel merken gereden waaronder vroeger ook veel Opels. Maar sinds introductie van de navigatie en mediaschermen heb ik dit nog nooit meegemaakt. Alles werkte altijd zoals het omschreven was en zonder problemen. Ook de apps die daar bij de hoorde werkte feilloos met gratis update,s Dan nog de reactie of gewoon geen reactie van Opel Nederland. De klachten op dit forum zijn zijn toch niet mis, sinds 2017 zelfde klachten waar totaal niets aan gedaan wordt. Ben benieuwd of Opel Nederland wel af weet van dit forum en de klachten die hier op staan. Denk dat het alleen maar goed is dat Opel is overgenomen door PSA plaform, De auto s van deze groep bieden wel wat ze omschrijven. En als je daar de importeur aanschrijft krijg je wel antwoord en wordt de klacht snel afgehandeld. Dit uit eigen ervaring.[/quote]

    Ik ben het zeker met je onderbouwing eens. Wanneer ze iets aanbieden, en je koopt het, moet het ook werken! Maar als ik op een Peugeot forum kijk, of BMW, of Nissan, dan zijn dat beslist geen merken waar alles feilloos werkt, gezien de stortbuien aan klachten daar. En of het nu een voordeel is dat Opel is overgenomen door PSA, waag ik te betwijfelen. Mijn vorige Mokka maakte in ieder geval een veel solidere indruk, dat dit PSA product. Zelf heb ik ooit met Opel Nederland( Breda) gemaild, en die hebben mij toen netjes behandeld, en een goede coulance gegeven, buiten mijn garantie. Dus tja…..Toen was Opel nog gewoon Opel. :rose: