Reageer op: Parkeerlichten

Forumindex Forums Modellen Grandland X Parkeerlichten Reageer op: Parkeerlichten

#18372282
jopsa
Deelnemer
    Lid sinds:
    3 May 2019

    Hallo Ronald

     

    Niet de oranje driehoek met melding auto dichtbij.   Dat ken ik.  Het was een rode driehoek in het midden van de display die plots opdook en evensnel terug weg.

    Als ik de straat uitrij gaat steeds op dezelfde plaats steevast het dodehoeklampje aan mijn kant branden ook al is er niks te zien.   Bij het terugrijden flikkert er dan weer geen lampje (dat klopt want er is geen reden om te knipperen)   Veroorzaakt in verkeer wel gevaarlijke situaties.   Als ik moet afslaan naar rechts bvb gaat plots het lampje branden.  Ik ga in de remmen maar er is niks of niemand.  De achterligger rijdt me dan bijna aan omdat ik plots zonder reden rem,maar het lampje vertelt me dat er iemand of iets is…..  verre van veilig.    :wacko:    Zelfde traject met grandland van mijn schoonbroer…..  Geen lampje licht op bij hem.  :negative:

    een ander voorbeeld….  op het kruispunt in mijn wijk een u-turn uitvoeren en de lampjes gaan aan beide kanten als een gek flikkeren.  Ik dacht dat ik in een discotheek zat….