Reageer op: Kadett C1 City 1.2S rijdende restauratie

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C1 City 1.2S rijdende restauratie Reageer op: Kadett C1 City 1.2S rijdende restauratie

#18369184
Daniel82
Deelnemer
    Lid sinds:
    20 October 2018

    [quote quote=18369072]Mooi topic en je pakt het grondig aan! Benieuwd naar de volgende updates![/quote]

    Bedankt Blackbull, als je eenmaal iets los hebt gehaald dan kom je al gauw meer tegen en dan is het einde een beetje zoek :)

    De volgende update is een feit. Vandaag een testrit gemaakt met de nieuwe setup. Het heeft wel een paar avondjes gekost om de dubbele carburateur een beetje af te stellen zodat ik een ritje durfde te maken.

    Ik wist dat er wat speling op het gasklep asje zat. Hierdoor gaat de klep van de 1e carb iets eerder open dan de 2e. Dit merk je zeker met rijden dus ik zal het setje moeten demonteren en even helemaal weer netjes moeten maken. Ook moet het stationair nog in perfectie afgesteld worden maar had geen toerentellen. Dus is nu besteld.

    Maar het 1.2S blokje is nu wel verandert in een beest! Hij trekt nu super op en gaat als een speer. Nu doortrekken naar de 100 gaat lekker soepel, eerst duurde dat wat lang.

    En wegrijden is helemaal een feest. Tevens komt de sportuitlaat nu ook meer tot zijn recht. Er komt nu alleen nog een groter spruitstuk op. Maar deze bestel ik in het nieuwe jaar.

     

    Hierbij de foto’s.

    20191005_155910

    20191005_155920

     

    En een foto van het spruitstuk die ik ga bestellen. Deze past op een 1.2 OHV

    Screenshot_20190930-191927_Chrome