Reageer op: Radio vervangen Opel astra 2002

Forumindex Forums Modellen Astra Radio vervangen Opel astra 2002 Reageer op: Radio vervangen Opel astra 2002

#18368472
AstraLover2001
Deelnemer
    Lid sinds:
    10 August 2019

    Beste Trainee28,

    Dat is een goed idee, en als de nieuwe radio geen staafjes bezit wat af en toe het geval is. Dan ga je gewoon naar de plaatselijke garage, als je hun beleefd vraagt om je te helpen zullen ze waarschijnlijk niks rekenen ook!

    Ik ben op zoek naar iemand die mijn middenconsole kan aanpassen naar 2 din, of iemand die het kant en klaar verkoopt. Want mijn radio is 2din, en die onderstaande radio is gewoon een goedkope reserve radio die veel kan.

    Radio functie uiteraard, Bluetooth streaming van muziek, Carkit functie + inclusief microfoon, 2x usb ingang, mogelijkheid tot films te kijken via USB stick, Aux, touchscreen scherm, achteruit rij camera ingang, subwoofer ingang en dat allemaal voor 30 euro + 14 euro spoed verzending kosten. Na een dag of vier was alles binnen.

    Die radio kan wel niet rechtstreeks aangesloten worden op de bestaande iso power+speakers kabels van de auto, er moet een vrouwelijke iso stekker een open einde. Dat is bij de plaatselijke autospsciaalzaak te verkrijgen, zoals Brezan maar ook Mediamarkt maar via internet is het lekker goedkoop! Bij kabeldirect.nl is de kabel maar €3,10, en daarna is het een kwestie van dezelfde kabels van de Chinese stekkers op het verlengstuk monteren. Ik heb netjes gesoldeerd, tot mijn grote verbazing was een complete soldeerbout bij de Action maar 7 of 8 euro. Uiteraard kan je ze ook vastdraaien en tapen met plakband, maar ik ben van het netjes afwerken. De radio link is helemaal onderin aan de thread. :yahoo:

     

    Met vriendelijke groet,

    AstraLover2001

     

    Ik denk dat je 4.1inch 1 Din Car Mp5 Player HD Capacitive Touch Screen Car Radio Stereo with Bluetooth FM AM RDS Support Rear View Function P5130wel leuk vindt. Voeg het toe aan je verlanglijstje!

    geek.wish.com/share/1868fyhuyq