Reageer op: Led knipperlichten Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Led knipperlichten Astra K Reageer op: Led knipperlichten Astra K

#18367917
pjotter
Deelnemer
    Lid sinds:
    21 November 2013

    [quote quote=18367915]Hallo, Ik weet niet of ik het hier goed plaats , mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag.. Ik zou mij kort even voorstellen. Ik ben Mathijs 38 jaar oud. Getrouwd en een kind. Na 13 jaar een Fiat grande punto te hebben gehad heb ik nu een Opel Astra Sports Tourer gekocht van het bouwjaar 2016 Het is een Innovation met lederen bekleding, massage stoelen , beluchtte stoelen , Elektrische achterklep, Intellilux led verlichting.. De achterlichten zijn ook led alleen de achterknipperlichten en het achteruitrijverlichting zijn gewoon halogeen. Deze zou ik graag ook naar led willen omzetten. Mijn vraag is kent iemand GOEDE led verlichting die geen problemen geeft met de canbus.. Betaal liever een paar euro`s meer voor goed spul Alvast bedankt ![/quote]

    Bedoel je van dynamische achterlichten zoals bij audi bv heb ze nog niet gezien voor een astra K

    zoals in deze video https://www.bing.com/videos/search?q=dynamische+achterlichten&&view=detail&mid=2EAF761720ECAD7A40422EAF761720ECAD7A4042&&FORM=VRDGAR