Reageer op: Show hier je Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je Vectra Reageer op: Show hier je Vectra

#18364458
MartinduR
Deelnemer
    Lid sinds:
    25 January 2019

    Goedemorgen B-)

    Ik ben Maarten, 39 , getrouwd, 2 kinderen (11 en 9), kom uit Emmeloord.

    Afgelopen 5 jaar in een W124 200d gereden, ik zocht eigenlijk een C of E klasse op benzine + trekhaak , maar voor mijn budget vond ik alleen autos met roest…

    Aangezien ik de Vectra C altijd mooi heb gevonden (lijnen, interieur en de ruimte) en ik hier veel kon lezen over de verschillende motoren (1.8 , 2.2 en  3.2 etc) die in mijn prijsidee vielen ben ik daar verder op gaan zoeken. Had hier op het forum al een vraag gesteld over een Vectra A 2.5 V6  die in Swifterbant stond, maar die was voor ons niet ok. Heb ook een Vectra C1.8 gevonden maar die was fink gebruikt.

    Sinds gisteren hebben wij nu dus een VECTRA C 2003 3.2 V6, gekocht in Marum en komt waarschijnlijk uit de region Groningen. Misschien is de auto hier wel bekend. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

    We gebruiken de auto niet voor woon-werk verkeer , puur voor de boodschap, familiebezoek , vakantie ed, dus hij gaat een rustig leven tegemoet. Tips en trucs zijn welkom!

    opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 015opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 018opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 014opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 013opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 010opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 009opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 004opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 005opel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-autoopel-vectra-gts-3-2-v6-elegance-zeer-nette-auto 003

    groeten Maarten