Reageer op: Tekening kickdownkabel C3.0SE AW71L

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Tekening kickdownkabel C3.0SE AW71L Reageer op: Tekening kickdownkabel C3.0SE AW71L

#18364350

kywieman
Participant
  • Topics 63
  • Reacties 557
  • Offline
  • Lid sinds:
    20 February 2009

Zorg wel dat je 2 impuls gevers op elkaar hebt de 24V werkt met 8 impuls en de aisin bak met 6 als ik het goed heb,mijn digi dash gaf veels te veel aan maar mijn bak schakelde super toen heb ik de impuls gevers omgewisseld en toen klopte de teller maar de bak schakelde voor geen 5 cent toen heb ik maar 2 impuls gevers op elkaar gedraaid…

 

Weet je ook waarom Motonic een puls signaal nodig heeft?

Als de Motronic kabelboom te samen met een AR 25/35 bak functioneert kan ik me voorstellen dat de automaat graaf wil weten hoe hard de auto rijdt. Maar zonder automaat begrijp ik niet precies waarom Motronic een puls signaal nodig heeft.

 

Is het bekent waarom deze kabel wel aangesloten kan worden? En is het nodig?

 

Heb bij mijn Corsa B de conclusie getrokken dat als de auto beweegt en dit dus door middel van de pulsgever aan de ECU wordt doorgegeven het motormanagement er voor zorgt dat het stationair toerental iets hoger wordt. Dit om het schakelen en het weg rijden te vergemakkelijken. (denk ik)

 

Heeft iemand een idee waarom Motronic een puls signaal nodig heeft.

 

Site note heb ooit eens een 8 pulsgever in een Senator A gemonteerd in combinatie met een LCD dashboard. (van Senator A)

Nou dat ging mooi. 250 km/u op de teller en nog steeds ingehaald worden door een vrachtwagen.