Reageer op: Astra G start niet meer.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G start niet meer. Reageer op: Astra G start niet meer.

#18362061
Frans AstraG16v
Deelnemer
    Lid sinds:
    15 July 2017

    Zojuist de riem doorgesneden en de Astra startte direct zonder problemen, ook geen rare geluiden meer behalve een heel licht rateltje maar bij nader onderzoek bleek dat de olie dop te zijn die een beetje trilde waarschijnlijk doordat de auto iets hoger stationair draaide  :applause02: voor de rest loopt de auto als een zonnetje! :smiley-car:  :happy02:

    De pomp nog met de hand geprobeerd rond te krijgen maar die zit echt muur en muur vast. :negative: maar goed, dan maar geen airco… zulk mooi weer is het in dit land toch niet heel vaak dus dan zetten we wel een raampje open.

    Pak van mijn hart zeg, die distributie is dus nog goed :yahoo: en de startmotor heb ik ook niet verbrand met het proberen over te starten zo te merken  :yahoo: morgen de auto draaien en die nieuwe, kortere riem erop zodat de aircopomp overgeslagen word en dan hoop ik voorlopig weer te kunnen rijden zonder problemen :good:

    Nadeel is dat ik nou niet weet hoe die riem precies liep omdat ik de oude losgesneden heb :scratch: :unsure: maar daar is vast wel een diagram o.i.d. over te vinden dus komt goed :applause02: :yahoo:

    Hartstikke bedankt voor de tips Haasje en Liviu :good: ;-)   :dank-u: :dank-u: :dank-u: