Reageer op: Wat is het forum uitgestorven

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Wat is het forum uitgestorven Reageer op: Wat is het forum uitgestorven

#18362039
kadeddilac
Deelnemer
    Lid sinds:
    13 February 2005

    Het is logisch dat door social media een website als deze minder bezoekers trekt.
    Dat gezegd hebbende vind ik het ook angstvallig stil geworden hier.
    Jammer, “vroeger” kon ik uren surfen en mijzelf zo vermaken op een regenachtige zondag.

    Is er wel eens over nagedacht om de index te reorganiseren?
    Ik ben van mening dat er wel erg veel fora zijn, en veel fora met de daaronder hangende topics zijn gewoon inactief.
    Als er maanden ergens niets geplaatst is, heeft het dan nog wel zin om deze op deze manier in de lucht te houden?

    Als er (veel) minder fora zijn, zullen er meer actieve topics bij elkaar staan.
    Onderwerpen die nu een eigen forum hebben zouden ook als een sticy topic in een algemener forum kunnen hangen.
    Ik geloof dat er dan uiteindelijk meer gelezen en gepost wordt in de fora/topics die wel blijven bestaan.
    Er hoeft natuurlijk niets weggegooid te worden, enkel samenvoegen is het idee.

    Mijn onderschrift verraad op welk merkenforum ik veel aanwezig ben, kijk daar aub eens naar.
    Een relatief kleine index, maar wel dagelijks berichten als ik een onderwerp uit de index aanklik.
    Dat terwijl het MB wereldje kleiner is dan het Opel wereldje.

    Misschien een idee om hier te proberen?
    Bovenstaande is trouwens niet bedoeld als kritiek.
    Mijn intentie is positief kritisch en constructief.

    Als afsluiter een bedankje aan de mannen die het Opelforum in de lucht houden.
    Zonder jullie geen forum.
    Dat mag ook wel eens gezegd worden!