Reageer op: Wie rijdt welke kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Wie rijdt welke kadett Reageer op: Wie rijdt welke kadett

D-gek
Deelnemer

Ik heb de volgende 4 D-Kadettjes staan king:

Mijn 1.2n, deze heb ik nu alweer 11 jaar(m’n 1ste auto, stond al klaar voordat ik m’n rijbewijs had)
    en is in de tussentijd gerestaureerd geweest en komt nu alleen nog in het weekend en met mooi weer buiten.
    Aan de buitenzijde is deze helemaal origineel, het interieur is ook in originele staat op de I.C.E. na..
    er zit een originele radio met middenspeaker in en compleet verborgen een Sony-headunit in het
    dashboardkastje, JBL speakers L. & R. in het dashboard, 2 originele speakers L. & R. van de hoedenplank en
    als toetje een op maat gemaakte kist met 2 10″ woofers in de kofferbak.

Mijn 1.3n, dit was een automaat maar heb er onlangs een 4-bak ingehangen omdat de automaat was overleden.
    Deze gebruik ik voor woon/werkverkeer, en is voorzien van een verlaging van -40mm rondom en staat op
    BBS Mahle 13″ 6J. Dan zijn er de witte knippers en gele koplampen voor en rood gespoten achterlichten en
    Irmscher-achterspoilertje en alu tankdop. Het interieur is voorzien van SR-Recaro’s met Schroth 3punts gordels
    en achterbank met hoofdsteunen, een sportstuurtje van 34cm(van FittiPaldi maar een 30cm Momo ligt klaar) qua
    I.C.E. zit er een Pioneer-headunitin met Bluetooth, JBL speakers L. & R. in het dashboard, 2 zware speakers in
    de hoedenplank en een Pioneer baspijp in de kofferbak. (zijn oude foto’s trouwens)

Dan mijn Bieber, deze heb ik alweer zo’n 9 jaar en is na aankoop meteen uit elkaar gegaan en opnieuw opgebouwd.
    Was origineel Hazelnootbruin van kleur, toen ik ‘m kocht was de Kadett Bordeauxrood en vandaag de dag heeft de
    Kadett een mooi OPC (Arden)blauw kleurtje. Ook hier witte knippers en rood gespoten achterlichten en het zwarte
    randje van de achterlichten is in kleur meegespoten, Corsa A spiegels en deurklinken in kleur en een alu tankdop.
    Verder is de lelijke PVC-kap vervangen door eentje van Sonneland-stof zonder achterruit en is de achterklep
    voorzien van een 3de remlicht. Het interieur is voorzien van GTE-recaro’s, SR stuur en een gedeeltelijk in kleur
    gespoten dashboard. Voor de muziek zit er een Kenwood-unit in met Pioneer-speakers vooronder en 2 speakers
    L. & R. van de achterbank in de panelen. In de toekomst wil ik er nog een verlaging onder.

En dan nummer 4, eigenlijk is deze van/voor mijn zusje. Een 1.6s automaat met enkele aanpassingen,
    witte knippers, Corsa A spiegels, klinken in kleur een lekker felblauw kleurtje (Renault Twingo) met witte velgjes en de
    emblemen van de klep zijn verwijderd. Verder een Phillips cd-speler en 4 speakers.