Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett › Reageer op: Wie rijdt welke kadett
Origineel gepost door Ice_Queen
Zo staat hij nu bij mij nog in de tuin. Ik hoop dat er binnenkort aan gewerkt kan gaan worden want hier wordt ie alleen maar slechter van:cry:cry
De wielkast randen zijn alleen van buiten rot en gelukkig nog ni van binnen. Het grootste wat er volgens mij aan is, is dat de ex v/d vorige eigenaar tegen de deur achter de bestuurder aan gevlamt is:fy1:fy1:swear:swear Toch sund :mad::mad:
De dorpels mogen ook wel een keer opnieuw gelast worden, de originele koplampen er weer in, stuurbekrachtigings potje is lek. Er zit aan de rechtse kant nog een flinke kras over bijna heel de lengte v/d auto :o:o en aan die kant is er ook al een keer een deur vervangen. De kilometer teller wijkt ook best wel af…15km dacht ik zo.
Het arme autooke heeft al zat geleden :cry:cry
Er is nog zat werk aan maar hij wordt helemaal opgeknapt en straks ijsblauw gespoten….(als iemand een kleurschema of een staaltje of zo heeft in die kleur….laat het me weten…dank u :wors)
:wub :wub :wub
ijsblauw mijn moeders peugeot 206 is iin de kleur geen verkeerde kleur moet ik zeggen mooier dan zilver en je ziet er bijna niks op
alleen maakt me moeder daar een beetje misbruik van wil je echt een goede foto daarvan zien moet ik hem eerst heeeeeeeeeeeel goed schoonmaken je ziet het nouweijks maar dat ding is vies :D vorige zomer voor het laats gewassen volgens mij:D
groeten sebas