Reageer op: Wie rijdt welke kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett Wie rijdt welke kadett Reageer op: Wie rijdt welke kadett

GSI-corsa-GSI

Origineel gepost door opeldennis

Origineel gepost door GSI-corsa-GSI

Origineel gepost door Rob van Uden
    Het blijven toch brute wagguh’s die kadettjes, ik had destijds een sedan en was er zeer heftig mee op weg qua ombouw gebeuren maar heb er nog steeds spijt van dat ie weg is. Diegene die m had gekocht rijd er nog steeds in, was een super auto……

Gr Rob

En daarom heb ik me weer een kadettje aangeschaft:thumbup. Een E-Kadett blijft met de tijd meegaan en veroudert niet!

Blijft leuk speelgoed:wors

Nou..over dat de E-Kadettjes niet verouderen ben ik niet met je eens..Ik heb er zelf 5 gehad.Waarvan 4 maal een 2,0 GSi 8V.Maar op een gegeven moment heb je het wel een keer gehad met dat gerammel van dat dashboard.en dat eeuwige gemartel met roest en zo!!Verder blijft het wel een mooie auto!!!Maar ik vind het jammer dat ze allemaal al zo oud zijn.1991 zijn de jongste Kadettjes.En 1993 de jongste cabrio’s!! Op een gegeven moment wil je toch verder met je tijd mee!!

ik doelde meer op de vorm van de kadett-e…en over het feit dat je bezig blijft met een kadett….tjah..elke auto heeft wel wat…

Een auto rijden en onderhouden kost nou eenmaal tijd en geld…

Maar als je kijkt naar de vorm van een golf2 of een kadett, dan vind ik een strakke kadett er veen moderner uitzien dan een golfje…