Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett › Reageer op: Wie rijdt welke kadett
Oorspronkelijk gepost door Azzuro
Okey, dan mag mijn GT-tje er ook wel bij!Een 1.6s uit 1987 alweer met een allesverwoestende 90pk aan boord…
Al 4 jaar in mijn bezit, gekocht toen ik nog studeerde dus toen was ik al lang blij dat ik er een kon kopen (1250 gulden toen).
Deze zomer wordt 'ie waarschijnlijk afgekeurd wegens rotheid :cry op de bekende plekken. De achterste wielkastranden zien er ook steeds erger uit.
Een jaar geleden had ik er nog wel plannen mee. Nog mooiere velgen (al vond ik deze B-merk velgen ook wel gaaf), wat doen aan die lelijke grill en spatlappen :afro
De vorige eigenaar (Duitsche Frau die haar autootje meenam naar Nederland toen ze met een Nederlander trouwde) heeft er nieuwe dorpels in laten lassen en die heb ik provisorisch op kleur gespoten. Zoals te zien is op de foto begint dit nu af te bladderen aan de passagierszijde. :(
En samen met m'n handige moeder is de auto 3 jaar geleden van binnen leuk gestoffeerd in zwart en blauw. Op maat op de sportstoeltjes dus niet van die halfords-meuk..Maar toen kwam het D Kadett GTE project er bij en heb ik besloten niets meer aan deze kadett te doen (spuitkosten zijn toch te hoog voor dit autootje). Heel voorichtig neem ik al afscheid van mijn geliefde Kadettje :wub
Ik heb dit brute beest in levende lijve mogen bewonderen! :afro
Hoe gaat het met je GT/E project?