Myopel app werkt nog steeds niet

Forumindex Forums Modellen Grandland X Myopel app werkt nog steeds niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550404
    Edwin Warmerdam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 February 2024

      Vanaf mei 2023 ben ik in het bezit van een Opel Grandland X Hybride.

      1000-en keren heb ik geprobeerd om de myopel app te connecten.

      Vele malen contact opgenomen en gegevens verzonden via een functie in de app, ze weten ervan….maar er gebeurt maar niets.

      Heeft iemand misschien nog een tip om deze app werkend te krijgen?

      Of ook dezelfde ervaring?

      Dit is toch slecht?

      #18550410
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Tip (cynisch bedoeld wel) : veeeeel geduld hebben

        #18550546
        CJX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 December 2011

          Helaas heb ik dezelfde ervaring.

          Na aankoop van mijn GLX drie jaar geleden heb ik ruim een half jaar geprobeerd de app actief te krijgen en te houden. Veelvuldig contact gezocht met Opel Nederland. Zonder resultaat ! De wil om de app te ondersteunen was er gewoon niet.

          Recent heb ik de app nog eens geopend, en een paar dagen gekeken of er iets verbeterd is. Mijn conclusie: helaas ! De app registreert niet alle ritten, en maakt allerlei vreemde fouten in de dataverwerking.

          Maar gewoon niet gebruiken. Mijn GLX rijdt er zeker niet minder om. B-)

          #18550550
          Edwin Warmerdam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 February 2024

            Ik heb op 4 maart een update uitgevoerd van het systeem in de auto, met een usb-stick, en vanaf dat moment ging de app werken.

            Wel raar dat Opel dat zelf niet gemeld had tijdens de vele keren dat ik contact met ze had.

            #18550824
            quandor
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2017

              Dat laatste ben ik wel met een beetje met je eens, al zijn het veelal callcentrum dames en heren die op hun beeldscherm een zoekvraag intoetsen om vervolgens op te dreunen wat het scherm ze laat zien. Eenzelfde heb ik en paar keer ervaren toen wat ouderen in mijn omgeving problemen hadden met hun modum / TV ontvangst en of internet verbindig in zijn algemeenheid.

              Bel je dan voor hen naar hun provider dan is de aangeboden oplossing veelal : trek het stekkertje eruit of druk een paperclip in het gaatje achter op de modem, wacht 15 seconden en start opnieuw. Tja,………………..

              Maar aan de andere kant is het goed om te lezen dat na een simpele update het e.e.a. werkt.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.