Een set dubbele WEBER`S, inlaatspruitstuk, luchtfilters, benzinepomp, en een gaskabelset. Dan word het gebruikt is zoeken en wachten, prijs is ???
Nieuw is kostbaar, maar dan geen gezeik met schoonmaken, reinigen nieuwe pakkingen en de rest.
Dan uitvogelen welke sproeiers bezetting je dan nodig hebt, komt de gebruikte set van zo`n 18 S af en heeft niet lang op de plank gelegen dan heb je geluk!
Het mooiste is dan met de Manta de zaak laten afstellen op een vermogensbank, BIESHEUVEL AUTOSPORT in WAALWIJK heeft zo eentje.
Kost een lieve duit zo alles bij elkaar, denk nou niet dat zal wel……………………
En zo`n inspuitsysteem aangevuld met een snelle nokkenas is zo gek nog niet, kost een stuk minder en je bent sneller klaar.
Dat loopt altijd goed.
Of gelijk een 2.0 16V er in, ook met injectie en snel zat!
De carterpan moet dan van die 1.8 op die 2.0 16 V komen.
En nou denk je………………………..
Wat zal ik doen…………………………….
Eerst nadenken, hier en daar info vragen wat het allemaal kost.
Maar met een set WEBER`S gaan rijden elke dag……………
Kijk voor af en toe eens gassen is geen probleem, ze lusten wel een slok benzine, is weer €€€€€
Injectie is zo gek nog niet, is ook zuiniger :smiley-car: