<p style=”text-align: left;”>Beste mensen,</p>
Sinds kort ben ik het bezit van een Astra H GTC 2.0 Turbo (Z20LEL)
Recent hebben we alle vloeistoffen vervangen, waaronder ook de koelvloeistof.
Dit is bij mijn weten correct gebeurd, dus tot halverwege het reservoir bijgevuld, stationair laten draaien en wanneer het zakt bijgevuld en uiteraard alle luchtbellen eruit.
De thermostaat is ook volledig open geweest, en de auto blijft netjes op bedrijfstemperatuur.
Het enige probleem is dat de kachel wel warm wordt, maar niet zoals je gewend bent wanneer hij op zijn hoogste stand staat. Wanneer de aanjager op de laagste stand staat is hij warm, maar zodra hij hoger wordt gezet lijkt het alsof hij onvoldoende warme lucht aangevoerd krijgt om het de auto in te kunnen blazen.
Mijn GTC is uitgerust met ECC, weet niet of hier nog verschil in zit ten opzichte van een normale kachel?
Heeft iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen? Is er misschien bij dit type Opel een ontluchtingsnippel aanwezig voor de kachel?
Alvast heel erg bedankt!