Nu hebben wij rond 19 januari een nieuwe mokka besteld omdat we over de oude heel tevreden waren. Natuurlijk komt de service van de garage er ook bij kijken dat we terug een nieuwe gekocht hebben.
De wagen zou rond 28 april geleverd worden maar ondertussen zijn we deze datum gepasseerd en natuurlijk geen nieuwe mokka X. Nu heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en zelf is gebeld naar de garage.Deze wisten mij te vertellen dat de wagen rond week 22 geleverd ging worden.
Waar ik me momenteel een beetje kwaad over maak is niet dat de levertijd verlaat is maar wel dat de verkoper mij niks heeft laten wetens dat ik hier zelf achter moest komen.Ondertussen rijden we nog steeds met de oude mokka rond maar de kilometers tikken natuurlijk goed aan.
Nu heb ik me laten vertellen dat de kans groot is dat hij de 4 maanden termijn over probeert te gaan en dat hij danken zeggen de catalogus waarde is verhoogt de wagen gaat duurder uitkomen in de hoop dat we dan zullen annuleren mits de kilometers van onze oude mokka nu dik tegen de 75 duizend kilometer komt en hij natuurlijk niet meer zoveel gaat krijgen als hij als inruil geboden heeft.
Weten jullie waar ik op moet letten wanneer het echt zo zou zijn