Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › verlagen insignia met flexride
- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 22 maart 2018om 07:50 door crunch81.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2016 om 17:06 #17275346
Hallo insigina rijders
Ik rij sinds een paar weken een insignia :D [de vectra gts v6 verkocht]En ik had een vraagje over verlagen,ik wil de mijne graag een aantal cm naar beneden hebben,maar tot hoever kan ik gaan met de originele schokdempers.
Mijn vectra had soort gelijke dempers [ids plus] en daar was een verlagingsset geen succes op.
Wie heeft er advies voor mij?
Gr Berry8 februari 2016 om 17:29 #18310323Niet, ik zou ‘m slopen. Maja wie ben ik.
Voegt ook lekker veel toe dit :thumbdown9 februari 2016 om 08:51 #18310324Verlagen met Flexride is geen enkel probleem!!!
Had mijn Insignia met Flexride en nu ook mijn Cascada met Flexride verlaagd.
14 februari 2016 om 13:52 #18310325Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.14 februari 2016 om 20:41 #18310326Mooi ga gelijk een setje bestellen :thumb
15 februari 2016 om 08:28 #18310327Laat het resultaat maar zien dan!
15 februari 2016 om 11:33 #18310328@NelisZ20LER wrote:
Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.Nelis De Astra H Opc-line 2.0 turbo Z20LER die ik van je over heb genomen 2 of misschien al 3jaar geleden;)
heb ik ingeruild voor de Insignia uit 2010 :)
Even een update;)Groeten John.
15 februari 2016 om 17:56 #18310329@john.t wrote:
@NelisZ20LER wrote:
Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.Nelis De Astra H Opc-line 2.0 turbo Z20LER die ik van je over heb genomen 2 of misschien al 3jaar geleden;)
heb ik ingeruild voor de Insignia uit 2010 :)
Even een update;)Groeten John.
Nice! Nog plannen er mee?
15 februari 2016 om 19:44 #18310330Nice! Nog plannen er mee?[/quote]
Ietsje verlagen. Maar wil niks slopen… Intrax is dus aan te raden las ik.
Navi update.
Uitlaatsysteem aanpassen.
Grill.
Booskijkers.
Software aanpassen.
M’n platte pioneer active Subwoofer inbouwen.
Eerst moet het ‘weer’ relaxed worden:)
Welke uitvoering heb jij trouwens?
Ik las dat je opc-line kit zelf hebt gemonteerd?
Ook al richting de 300PK?25 februari 2016 om 15:38 #18310331Zo eindelijk de verlangingsset er onder gezet.Dit was echt een heel simpel klusje,een uurtje en het zat er onder.
veerpoot verwijderd
de poot uit elkaar
oud en nieuw
weer netjes in elkaar
Achter was nog veel makkelijker,zelfs de velgen laten zitten.Met de veren klem kon ik de veren er zo tussen uitpakken en de nieuwe weer monteren.
En het totaal plaatje
Rijd perfect en ik ben er blij mee :D25 februari 2016 om 16:08 #18310332Dat staat erg goed, en mooie duidelijke foto,s erbij :thumb :thumb
25 februari 2016 om 18:06 #18310333Ziet er goed uit! Hij zal nog wat na zakken. Daar na even uitlijnen… :thumb
Bij een 4×4 is het achter wat moeilijker omdat ze in de draagarm vallen.
25 februari 2016 om 20:27 #18310335Ja daar ga ik wel van uit dat ie nog wat na zakt.Voor de verlaging heb ik alles opgemeten en dat was 71.5 cm van hoogste punt spatbord naar beneden en dat is nu 68.5 cm.Nu effe tijd zoeken om de spoorverbreeders temonteren.En dan is gaan verdiepen in het chippen.
25 februari 2016 om 22:14 #18310334Oke, succes! Ga je ook nog andere wielen monteren?
26 februari 2016 om 06:13 #18310336Verlaging ziet er mooi uit, veel plezier ermee. En voorzichtig met drempels en de voorbumper nu.:)
26 februari 2016 om 07:07 #18310337Andere wielen zijn hard nodig! Waarschijnlijk heeft hij zijn wintersetje er nu onder.
26 februari 2016 om 12:56 #18310338@wagnas wrote:
Verlaging ziet er mooi uit, veel plezier ermee. En voorzichtig met drempels en de voorbumper nu.:)
Valt wel mee hoor. Ik heb met mijn OPC voorlip nog nooit de grond geraakt. Ik rijd wel rustig over drempels, maar niet stapvoets of zo.
26 februari 2016 om 21:50 #18310339Zijn de wintervelgjes {18 inch}straks de 20 inch er onder.
27 februari 2016 om 11:13 #1831034028 februari 2016 om 14:02 #18310341@NelisZ20LER wrote:
@wagnas wrote:
Verlaging ziet er mooi uit, veel plezier ermee. En voorzichtig met drempels en de voorbumper nu.:)
Valt wel mee hoor. Ik heb met mijn OPC voorlip nog nooit de grond geraakt. Ik rijd wel rustig over drempels, maar niet stapvoets of zo.
Met intrax 40/35 dus geen last met drempels? Of happen in de wielkasten?
Ik twijfel nog heb nu 20″ ET41 met 255/35/20 eronder. En waarschijnlijk komen er voor en achter 20 mm spacers op.
Maar 40/35 is dus goed te doen? En nog redelijk comfortabel?Greetz
28 februari 2016 om 16:08 #18310342[quote=”Tha_Underdog
Met intrax 40/35 dus geen last met drempels? Of happen in de wielkasten?
Ik twijfel nog heb nu 20″ ET41 met 255/35/20 eronder. En waarschijnlijk komen er voor en achter 20 mm spacers op.
Maar 40/35 is dus goed te doen? En nog redelijk comfortabel?Greetz[/quote]
Ik heb achter zelfs 10.5J x 20 ET 45 met 285/30 R20 en dat loopt zelfs nergens aan. Er is veel ruimte in de wielkasten bij de Insignia. :thumb
29 februari 2016 om 08:53 #183103431 maart 2016 om 12:17 #18310344Thnx nelisZ20LER. En ook bedankt GeorgeS
Ik ga ook maar voor de 40/35 denk ik.GeorgS wat is jou ET waarde van je velg? Izet er wel strak uit zo!
Hieronder een foto van de mijne zonder verlaging (nog)
1 maart 2016 om 16:40 #18310345Is 40/35 bij een sports tourer ook goed te doen ?
Met de 20″ en 20mm verbreders bedoel ik
2 maart 2016 om 11:22 #18310346@Timothydevisser wrote:
Is 40/35 bij een sports tourer ook goed te doen ?
Met de 20″ en 20mm verbreders bedoel ik
Daar ga ik van uit. GM tuningparts had dat ook en die was nog extra verlaagd geloof ik.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.