Afgelopen week weer een Signum voor de deur gehad. Deze was na aankoop bij een “poetser” geweest maar dit was helaas niet te zien en had toch nog wel enige aandacht nodig. Alles bij elkaar zo’n 15 uur bezig geweest om de lak te corrigeren met natuurlijk de voorbereiding en nabewerking.
het gaat om deze auto:
Eerst een plaatselijke sneeuwbui en vervolgens grondig gewassen:
vervolgens verschillende testspots gemaakt waarbij ik op merendeel van de auto uitkwam op Rupes groene polijstmiddel in combinatie met de gele pad. afgebouwd met Rupes geel op gele pad, wat overigens niet zo heel veel verschil maakte. Als ik een DAP had gebruikt had ik zeker in 4 stappen moeten werken.
hier wat voor/na foto’s:
Nog 2 video’s:
[youtube:xszfhvpb]http://www.youtube.com/watch?v=OVY4ea0L2oo[/youtube:xszfhvpb]
[youtube:xszfhvpb]http://www.youtube.com/watch?v=92parkVAw-Y[/youtube:xszfhvpb]
Vervolgens de auto ontvet met IGL Precoat en de auto van een high end waxlaag voorzien.
Het eindresultaat: