Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Luchtfilter
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2015 om 20:06 #17272167
Hey iedereen, is er iemand die me kan helpen. Heb een sport luchtfilter gestoken, heb beetje zelf moete aanpassen met inox buis en daar de luchtmassameter zelf ingewerkt, alles werkt prima maar het lampje blijft branden. Het gaat om een 1.4 turbo benzine. Vind het nogal vervelend zo dus goede raad zou super zijn. Groeten
31 mei 2015 om 20:36 #18286249Open Luchtfilter, sensor vergeten aan te sluiten? en een stalen inlaatbuis, success met het vermogenverlies!
31 mei 2015 om 20:46 #18286250Lampje verwijderen, klaar. Nooit meer last van….
1 juni 2015 om 12:48 #18286251Ja k&n open filter. Inox buis gemaakt en sensor terug bevestigd(in de inox buis) maar blijft moelijk doen, heb hier al gelezen best een inlegfter van
K&n?1 juni 2015 om 12:50 #18286252Opletten met die sportfilters waar een oliesoort op zit dat die olie niet in je luchtmassameter komen.. Die kan dan ook stukgaan als je lmm vol gezogen is
K&n ,green en pipercross is met olie zover ik weet..
Kunt dan beter een universele katoenen of papieren filter pakken waar geen olie op zit.. Die gaan minder lang mee maar daar wordt je lmm een stuk vrolijker van
1 juni 2015 om 13:13 #18286253Olie gaat de luchtmassameter niet van stuk, reinigen van luchtmassameter met verkeerde middel gaat die wel van stuk.
1 juni 2015 om 13:19 #18286254Dat ook maar niet iedereen beschikt over de heldere kennis dat die dan eens in de zoveel tijd schoon moet en blijven ermee doorrijden.. En dan gaat die dus wel kapot…
1 juni 2015 om 14:32 #18286255@bart-gsi wrote:
Dat ook maar niet iedereen beschikt over de heldere kennis dat die dan eens in de zoveel tijd schoon moet en blijven ermee doorrijden.. En dan gaat die dus wel kapot…
Moet dat? Is het wijs om dat eens te doen bij een auto met 2,5ton erop? En zo ja, hoe?
1 juni 2015 om 14:42 #18286256@bart-gsi wrote:
Dat ook maar niet iedereen beschikt over de heldere kennis dat die dan eens in de zoveel tijd schoon moet en blijven ermee doorrijden.. En dan gaat die dus wel kapot…
Hoeft ook helemaal niet, maar vaak maken mensen hem schoon en is die daardoor echt stuk!.
1 juni 2015 om 14:53 #18286257Ligt eraan wat voor lmm je hebt.. Als je een oude buis hebt met 3 draden kun je die voorzichtig schoonmaken
Als je zo’n nieuwe of een vervanger hebt dan heb je vaak zo’n geraamte en kun je er minden makkelijk bij.. Tenzij je de hele meter eruit kan schroeven bij de connector waar normaal de stekker op gaat..
Duits is wel wat degelijker gebouwd ( uitzonderingen daar gelaten)
Maar nogmaals.. De ene lmm is de andere niet.. Dus de een kan het hebben en de ander kan er van naar de knoppen gaan.. Zowel voor als na het schoonmaken… Dit komt vaker voor bij japanertjes… Honda, toyota etc..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.