Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › calibra turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2015 om 12:46 #17272157
goeie middag ,
heb een vraag
wat is het probleem als die de oiepijlstok eruit gooit31 mei 2015 om 12:56 #18286187overdruk in het carter, het komt door dat de aansluiting op het kleppendeksel dicht gekoekt is en hij de carterdampen niet meer opzuigt, bij die van mij zat de peilstok ook los in het gat maar vloog er nooit uit, nu een andere er in gezet die wel vaster zit
31 mei 2015 om 13:04 #18286188krijg hem er ook niet in terwijl hij loopt , dan komt die ergen tegen aan wat heen en weer gaat. onderin
31 mei 2015 om 13:23 #18286189AnoniemLid sinds:
1 January 1970das de krukas dan lijkt het me sterk dat het de juiste pijlstok is
…31 mei 2015 om 13:33 #18286190pijlstok zit er al in vanaf de geboorte van de auto , hahaha
31 mei 2015 om 14:38 #18286191soms moet je de pijlstok ook iets draaien omdat er een bocht is zit
hoe lang is jou pijlstok vanaf de onderkant rubber tot het uiteinde?heb je ook een foto van de auto, we zijn hier gek op plaatjes :kewlpics
31 mei 2015 om 14:52 #18286192weet nie hoe dat werkt , foto plaatsen
31 mei 2015 om 14:57 #18286193kan via Photobucket maar zijn nog meer, even zoeken hier op het forum onder rubriek foto plaatsen en je komt wel tegen hoe het moet
je mag hem ook mailen naar flonk.d@kpnplanet.nl dan zal ik hem er voor je op zetten31 mei 2015 om 15:01 #18286194de peilstok loopt door een geleider buis, misschien is die bij jou weg of verdraait?
31 mei 2015 om 15:08 #18286195moest eigelijk bij mn profiel staan, de foto
31 mei 2015 om 15:17 #18286196voor profiel moet je een kleine foto hebben, moet weer anders dan met gewone foto’s plaatsen
31 mei 2015 om 15:32 #1828619731 mei 2015 om 16:21 #18286198ben net even weg geweest met de Cali en even gekeken, maar de buis waar de peilstok in word gestoken is gewoon recht en je kunt de peilstok draaien als hij er helemaal in zit, nu heb ik hem er niet uitgehaald bij draaiende motor maal lijkt me raar dat hij tegen een draaiend gedeelte aan komt, of het moet zo zijn dat de buis die boven het onderblok uit steekt om de peilstok in te doen niet haaks staat op de steun waarmee de buis word vastgeschroefd
31 mei 2015 om 16:33 #18286199heb hem ff gemeten , hij is 34,5 cm vanaf sluitings rand .
31 mei 2015 om 16:41 #18286200die van mij is 32 cm. tot aan waar het rubber begint maar zal vast 2 cm naar binnen steken, zit er ook een soors s bocht in zodat hij in het midden van de buis blijft?
3 juni 2015 om 20:33 #18286201wie weet er een goed adres , waar je revisie onderdelen hebben voor de calibra turbo ?? hoor het graag zo spoedig mogelijk , per 0652661808
4 juni 2015 om 06:43 #18286202@ttheoo wrote:
wie weet er een goed adres , waar je revisie onderdelen hebben voor de calibra turbo ?? hoor het graag zo spoedig mogelijk , per 0652661808
Hennie boomkamp lobith
4 juni 2015 om 08:07 #18286203In Coesfeld (Duitsland) zit iemand die Calibra Turbo’s sloopt en heel veel onderdelen heeft maar ook motoren reviseert, wat voor onderdelen zoek je?
Als je wilt, wil ik de bedrijfsgegevens wel even opzoeken
staat trouwens ook een gereviseerde motor op Mp4 juni 2015 om 08:48 #18286204Graag nieuwe spullen.
4 juni 2015 om 11:29 #18286205André Botter misschien?
20 juni 2015 om 13:04 #18286206heb mn calibra laten reviseren , 3 weken terug , rij er nu al weer 2 weken mee , en moet zeggen , hij loopt weer als een zonnetje , en als een kogel zo snel ,
23 juni 2015 om 06:58 #18286207maar wat was nu de oorzaak?
23 juni 2015 om 17:50 #18286208zuiger veren op, nu nieuwe zuigerveren , plus nieuwe tuimelaars , 4 , de rest was nog goed , en wat nieuwe slangen ,
24 juni 2015 om 05:50 #18286209Blok niet gehoont en nieuwe lagers ect…?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
24 juni 2015 om 21:19 #18286210kop is gevlakt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.