Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona c 1.6sh bj82 automaat welke blokken passen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juli 2014 om 14:19 #17266941
Door t blijven hangen van t gas zijn mijn krukaslagers of drijstang lagers hemelen.
Een revisie lijkt me een dure zaak, dus op zoek naar een ander blok.
Nu wil ik graag weten welk typen blokken er zonder aanpasssingen erin te lepelen zijn.
Een extra kabelboompje voor een injectie blok vind ik niet zo een probleem.
Het is wel voor mij belangrijk dat de automaat er achter blijft.Groeten André
13 juli 2014 om 16:16 #18242549een e18nv past erin zonder heel veel aanpassingen , wil je injectie dan moet je een andere benzine tank en benzine pomp nog eens extra
zou je dit wel willen veranderen zou je ook nog een 18e en een c20ne erin kunnen hangen
14 juli 2014 om 08:58 #18242550e18nv is dat niet t type blok wat je terugvind in een vectra/astra f?
Monopoint motor toch?Probleem is dan de bediening voor de kickdown… bij elk handgeschakeld blok trouwens
Thnx alvast14 juli 2014 om 09:25 #18242551nee een e18nv is een cabarateurmotor met 84 pk , dus 6 pk minder dan je nu met je 16sh hebt
in een vectra en astra ligt een c18nz injectie motor
14 juli 2014 om 13:13 #18242552Hmm, wilde juist ietsje meer vermogen….
En een c18nz lijkt me geen big block.Het mooiste is een blok met een 4 traps automaat…
:thumb
14 juli 2014 om 13:51 #18242553alle 1800 zijn bigblocks en de 16sh is de kleinste bigblock de andere 1600 zijn smallblocks
persoonlijk zou ik dan hem ombouwen naar injectie en dan een c20ne zoeken waar je jouw automaat op schroeft
14 juli 2014 om 14:00 #18242554Zelf zit ik al langere tijd aan injectie te denken, ook vanwege t gezeur met de varajet…
Weet je toevallig adressen waar ik een blok compleet weg kan trekken.Wat zouden de richtprijzen zijn..
14 juli 2014 om 16:48 #18242555een c20ne met boom en computer heb je al voor 150 euro vaak
een nieuwe injectie tank kost 90 euro dan moet je nog een passende vlotter ergens vinden en een benzinepomp van een kadett gsi of calibra ofzo nemen
en dan de kabels trekken samen met het relais enzoen je hebt dan nog een c20ne uitlaatspruitstuk en voor pijp nodig,,
als je nog vragen hebt voeg me even toe op fb,, https://www.facebook.com/mike.haagmans” onclick=”window.open(this.href);return false;
14 juli 2014 om 19:03 #18242556Toegevoegd…
Ik heb nog leidingwerk en brandstofpomp van een corsa a 1.4i
Compleet met kabelboom en spruitstuk.
Pomp is in dit geval geregeld.
Nu op zoek naar een 20ne14 juli 2014 om 19:38 #18242557die pomp is niet sterk genoeg ervoor,,,
15 juli 2014 om 05:42 #18242558Singlepoint pomp levert te weinig druk en capaciteit voor een multipoint motor.
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.